کد خبر: 1065703
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
دستور وزیر ارشاد برای راه‌اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورز

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار استفاده از نظرات فعالان فرهنگی در حوزه‌های تخصصی شد.
وزیر ارشاد در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه گفت: به منظور استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحبنظران و فعالان فرهنگی ضروری است حوزه‌های تخصصی نسبت به راه‌اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورز اقدام کنند. اسماعیلی در این جلسه با ارائه گزارشی از سفر به استان فارس گفت: در جریان این سفر مبلغ ۲۰۰میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تالار مرکزی شیراز در مدت سه سال اختصاص پیدا کرد و همچنین مقرر شد با موافقت رئیس‌جمهور نسبت به تأسیس مرکز حافظ‌پژوهی اقدام شود. وی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع استانی به اردبیل نیز خاطرنشان کرد: برای سفر اردبیل هم ۲۰۰میلیارد تومان برای تالار مرکزی این استان مدنظر قرار گرفته است و در مجموع شش مصوبه از محل اعتبارات سفر‌های استانی برای این استان خواهیم داشت، تمام تلاش ما بر این است از ظرفیت سفر‌های استانی برای تکمیل پروژه‌ها نهایت استفاده را داشته باشیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان ضرورت تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در همه مجموعه‌های محتوایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: در خصوص معاونت امور مطبوعاتی جلسه‌ای با صاحبنظران رسانه داشتیم، از این رو لازم است این امر در سایر حوزه‌ها نیز راه‌اندازی شود و کار خود را به سرعت آغاز کنند.
اسماعیلی در بخش دیگری از این جلسه یکی از ملزومات مدیریت را تسهیل ارتباط با جامعه عنوان کرد و گفت: مدیران باید راه ارتباطی مردم با خودشان را آسان کنند، در همین خصوص از مجموعه روابط عمومی خواسته‌ام شرایطی را فراهم کند تا بتوانیم ارتباط بیشتری با جامعه داشته باشیم و از سایر مدیران هم می‌خواهم علاوه بر کارکنان خود با عموم جامعه راه‌های ارتباطی را ایجاد کنند. وی افزود: مدیر بودن یک فرصت است که امکان خدمتگزاری را برای ما فراهم کرده است و شاید به دلیل مراجعات گاهی با خستگی زیاد روبه‌رو شویم، اما این یک نعمت است که خداوند به همه ما عنایت کرده که بر اساس آن می‌توانیم کار مردم را انجام دهیم. جلسه شورای معاونان این وزارتخانه با دستور جلسه «معارفه مدیران جدید و قدردانی از مدیران پیشین» و بیان اخبار و ارائه گزارشی از مهم‌ترین عناوین فرهنگی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات حسین انتظامی رئیس پیشین سازمان امور سینمایی، سیدمحمد مجتبی حسینی معاون پیشین امور هنری و محمدرضا نوروزپور مدیرعامل پیشین سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار