کد خبر: 1062228
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
فرماندار اردبیل:
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان سال گذشته ۲۸ واحد تولیدی در استان اردبیل فعال شده و برای ۷۰۰ نفر نیز فرصت شغلی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه در جلسه ستاد تسهیل موانع و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان اردبیل با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اظهار داشت: بازگشت 15 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در اردبیل از اهم مواردی است که به همین منظور 800 میلیارد ریال برای احیای این واحدها سرمایه‌گذاری شده و 100 فرصت شغلی نیز در این زمینه فراهم شده است.

وی بیان کرد: امسال شناسایی 45 واحد تولیدی راکد در اردبیل در دستور کار قرار گرفته که تا پایان سال درصدد هستیم اشتغال‌زایی برای 680 نفر را تحقق بخشیده و به اهداف خود در راستای کمک به رفع موانع و مشکلات اردبیل اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم.

فرماندار اردبیل بیان کرد: با اعتبار 400 میلیارد تومان سال گذشته 28 واحد تولیدی در این شهرستان فعال شده و برای 700 نفر نیز فرصت شغلی فراهم شده است که انتظار داریم مسئولان و بانک‌های عامل با حمایت از واحدهای تولیدی در تأمین زیرساخت‌های لازم و احیای واحدهای راکد اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم.

امامی‌یگانه تصریح کرد: ارائه تسهیلات و رفع موانع تولید به عنوان اولویت‌های کاری مهم بخش صنعت برای امسال است که در این زمینه از ظرفیت واحدهای تولیدی با زیرساخت‌های لازم در این زمینه استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: فراهم‌سازی زمینه سرمایه‌گذاری و صدور مجوزهای لازم در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی بوده که در این زمینه فرمانداری اردبیل آماده حمایت‌های لازم از مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران برای رونق مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان اردبیل است.

فرماندار شهرستان اردبیل ادامه داد: افتتاح نخستین واحد تولیدی فرش ماشینی در اردبیل علاوه بر تامین نیازهای منطقه به کشورهای مختلف صادر می‌شود و با توجه به این که میزان تولید این واحد سالانه 12 هزار متر مربع است، بنابراین این ظرفیت قابل افزایش است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر