کد خبر: 1061283
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان:
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: میزان تولیدات زراعی کشت و صنعت مغان 41درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اسدالله محسن زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمان تصدی شرکت تاکنون فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف در شرکت کشت و صنعت مغان صورت گرفته که نمونه بارز آن افزایش راندمان محصولات کشاورزی و دامپروری می‌باشد.

وی اضافه کرد: افزایش راندمان محصولات کشاورزی، بهبود وضعیت معیشت و افزایش حقوق ۲۰ درصدی از جمله شاخص‌های کاری شرکت است که انگیزه بیشتری را در بین کارکنان ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تولید ۱۷ هزار تن گندم به عنوان محصول استراتژیک را در کشت و صنعت مغان یادآور شد و گفت: ۳۱ درصد افزایش تولید در گندم نشان از همت و تلاش شبانه‌روزی مجموعه کارگران و کارکنان کشت و صنعت مغان است که به عنوان گندم خوراکی برای مناطق مختلف کشور بارگیری و صادر شده است.

محسن‌زاده همچنین به تولید پنج هزار تن جو اشاره کرد و گفت: در تولید این محصول نیز با یک جهش ۴۱ درصدی روبه‌رو هستیم.

وی از افزایش  ۲۱ درصدی تولید کلزا خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ تن کلزا در کشت و صنعت مغان  تولید و روانه بازار مصرف به ویژه کارخانه‌های روغن‌کشی شده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار کرد: با پایان برداشت محصولات پاییزی به ویژه غلات، کشت محصولات تابستانی در اراضی حاصلخیز کشت و صنعت مغان شروع می‌شود و در این مرحله دانه‌های روغنی به ویژه سویا و ذرت علوفه‌ای کشت و از تولیدات آن برای زنجیره تولید دام در این مجموعه استفاده می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر