کد خبر: 1061276
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
معاون استاندار اردبیل:
معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با راه‌اندازی سامانه اطلس سرمایه‌گذاری، فرآیند سرمایه‌گذاری در استان اردبیل تسهیل شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ارژنگ عزیزی در جریان رونمایی از سامانه اطلس سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: با قرار گرفتن این سامانه در اختیار متقاضیان به ویژه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به راحتی امکان رصد و پایش سرمایه‌گذاری مطلوب و مناسب با سودآوری خاص به نفع ذینفعان انجام شده و فرآیند صدور مجوزها نیز تسهیل می‌شود.

وی تصریح کرد: در این سامانه سعی شده حریم، مکان‌یابی مناسب و همچنین ارائه اطلاعات دقیق از واحدهای مشابه در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد تا متناسب با شرایط به وجود آمده، تسهیل فرآیند را در امور سرمایه‌گذاری شاهد و ناظر باشیم.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در استان اردبیل با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌ها، نواحی صنعتی و دیگر مناطق سعی شده تا صدور مجوزها نیز تسهیل شود که با شکل‌گیری پنجره واحد در کمتر از ۴۸ ساعت مجوز در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

عزیزی همکاری خوب بانک‌های عامل را در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و منابع ایجادی برای سرمایه‌گذاران یادآور شد و افزود: حتی سرمایه‌گذاران غیربومی از طریق سامانه اطلس سرمایه‌گذاری می‌توانند اطلاعات جامعی را از طرح‌های اجرایی و نقاط قوت در تأمین زیرساخت‌ها و امکانات مناسب به دست آورده و به راحتی در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: به هیچ وجه انتظار نمی‌رود که سرمایه‌گذاران چشم بسته و بدون اطلاع از شرایط سرمایه‌گذاری در استان در این حوزه ورود پیدا کنند و قطعا با ارائه مشاوره‌های تخصصی توسط کارشناسان سعی بر این است تا بهترین طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی، گردشگری و خدماتی اجرایی و عملیاتی شود.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل اضافه کرد: در حال حاضر بیشترین سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی و کشاورزی در سطح استان در حال انجام است و با تاکید استاندار اردبیل به صورت هفتگی مشکلات و موانع سرمایه‌گذاران مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد تا با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل پشتیبانی‌ها و حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران به انجام برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر