کد خبر: 1057838
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
فیلمبرداری اولین فیلم بلند سینمایی جمشید عبداللهی با نام "میهمانی سایه ها" در تهران به پایان رسید و این روز‌ها مراحل تدوین را سپری می‌کند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین : "مهمانی سایه ها" اولین فیلم بلند سینمایی جمشید عبداللهی مدتی پیش در تهران کلید خورد و با فیلمبرداری در لوکیشن‌های تهران و کرج پس از ٢٢ روز کار شبانه روزی به پایان رسید.

جمشید عبداللهی علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی این فیلم تکنیکال، تدوین آن را نیز بر عهده دارد که با طی شدن مراحل پس از تولید و تکمیل شدن، "مهمانی سایه ها" را به جشنواره‌های خارجی ارسال خواهد کرد.

مهمانی سایه‌ها درباره ۴ سارق یک طلافروشی است که درگیر خیانت به هم و ماجرای عاشقانه می‌شوند و کشکمش‌های بعدی که مخاطب را با خود همراه می‌کند.

از نکات قابل تامل در این فیلم تصویربرداری و نور پردازی محمد نادر قشلاقی و طراحی صحنه مهران بهرامی است که آن را از سایر آثار متمایز می‌کند.

در اولین فیلم سینمایی جمشید عبداللهی مرتضی حسن لو، شهاب عباسیان، رامین‌قربانی، رضاجهانی، میثم مجاوری، مهرنوش ستاری به عنوان بازیگران اصلی و محمد متین نوروزی، مهیار غفرانی، ابوالفضل وکیلی پور و پارسا مرادزاده به عنوان بازیگران کودک و نوجوان ایفای نقش می‌کنند.

جمشید عبداللهی پیش از این نویسندگی و کارگردانی چند فیلم کوتاه و نیمه بلند را در کارنامه دارد که جوایزی نیز برای او به همراه داشته اند. با توجه به این سابقه به نظر می‌رسد اولین فیلم بلند سینمایی او از نظر داستانی، کارگردانی و نیز عواملی که در این اثر حضور دارند حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار