کد خبر: 1057213
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
ماکرون به خاطر اجباری‌کردن واکسیناسیون «هیتلر» شد

میکل‌آنژ فلوری صاحب حدود ۴۰۰ تابلوی تبلیغاتی است که یکی از آن‌ها «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه را وادار به شکایت از وی کرده است.
امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه از صاحب یک تابلوی تبلیغاتی که روی آن عکس وی به شکل آدولف هیتلر در جریان تظاهرات علیه محدودیت‌های کرونایی به نمایش درآمده بود، شکایت کرد. میکل‌آنژ فلوری صاحب حدود ۴۰۰ تابلوی تبلیغاتی است که یکی از آن‌ها رئیس‌جمهوری را وادار به شکایت از وی کرده است. این شهروند فرانسوی که در جنوب شهر وار زندگی می‌کند روز چهارشنبه در واکنش به این ماجرا با انتشار توئیتی نوشت: «تازه متوجه شدم در پی شکایت رئیس‌جمهوری باید فردا به پاسگاه شهر تولون مراجعه کنم.»
وی افزود: «بدین ترتیب حالا می‌دانیم که در دوره ماکرون می‌شود به پیامبر اهانت کرد و آن را به پای هجو نوشت، اما اینکه یک رئیس‌جمهوری را مانند دیکتاتور جلوه دهید، کفر است.»
در این تصویر همچنین مخفف نام حزب تحت رهبری امانوئل ماکرون (جمهوری به پیش) به شکل صلیب درآمده و در کنار بیلبورد این عبارت نوشته شده است: «فرمان ببرید و واکسن بزنید.» پوستری که روی بیلبورد متعلق به میکل‌آنژ فلوری نقش بست و در جریان تظاهرات هفته‌های اخیر علیه واکسیناسیون اجباری و وضع محدودیت‌های تازه برای استفاده افراد غیرواکسینه از خدمات تفریحی، رفاهی و فرهنگی در تولون به نمایش درآمد، امانوئل ماکرون را با یونیفورم نظامی رهبر نازی آلمان به همراه سبیلی کوچک به نمایش گذاشته بود. فلوری، صاحب تابلوی تبلیغاتی جنجالی ضمن دفاع از خود گفت: «شما هیتلر را می‌بینید، اما می‌توانید استالین را ببینید یا همانطور که من در فیلم دیکتاتور بزرگ چارلی چاپلین را می‌بینم.»
به گفته وی هدف پوستر‌ها زیر سؤال بردن «این دموکراسی که در آن تصمیمات بدون بحث و مشورت در یک شورای بهداشتی گرفته می‌شود»، می‌باشد. ده‌ها هزار شهروند فرانسوی طی هفته‌های گذشته در اعتراض به تدابیر قانونی دولت جهت همگانی کردن واکسیناسیون کرونا در شهر‌های مختلف این کشور دست به تظاهرات زدند.
امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه اوایل ماه جاری در سخنانی با هشدار نسبت به موج تازه همه‌گیری در پی گسترش سویه دلتا، دستورالعمل‌های جدیدی برای کنترل شرایط موجود صادر کرد که در آن به نوعی برخورداری از خدمات تفریحی و رفاهی در طول تعطیلات تابستان را مشروط به واکسینه کردن افراد کرده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار