کد خبر: 1056626
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی کل نیرو‌های مسلح، کسب مدال طلا رشته تیراندازی در بخش تپانچه بادی، توسط جواد فروغی از کارکنان نیرو‌های مسلح و ملی پوش تیراندازی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تبریک گفت.
 
پیام تبریک رئیس اداره ورزش نیرو‌های مسلح در پی کسب مدال طلا در تپانچه بادی
 
جواد فروغی با تلاش‌های مربی زحمت کش و دلسوزش، محسن نصراصفهانی، که هردو از کارکنان غیور و پرتلاش نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند، نتیجه‌ای رقم زدند تاریخی و کاری انجام دادند کارستان و موجی از امید و شادی را به مردم ایران و بخصوص کاروان کشورمان در المپیک هدیه دادند.
این موفقیت ارزشمند را به مردم ورزش دوست و شریف ایران مقتدر و جامعه بزرگ ورزش نیرو‌های مسلح و بویژه خانواده ورزش تیراندازی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان سربلندی، اقتدار و موفقیت سایر ورزشکاران المپیکی جمهوری اسلامی ایران را در ظلّ عنایات خاص حضرت، ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.
لازم به توضیح است جواد فروغی به عنوان عضوی خدوم از کادر درمان کشور و نیرو‌های مسلح، در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا مشغول به خدمت و کار درمانی نیز بوده است و افتخارات فراوانی را در زمینه ورزش قهرمانی در همین زمان کسب کرده است، که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.

سرتیپ دوم ستاد جمشید فولادی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار