کد خبر: 1055000
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
در دیدار کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری با معاون اجتماعی ناجا

کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری با سردار حاجیان، معاون اجتماعی ناجا و مجتبی رشوند، مدیرعامل ناجی هنر دیداری صمیمانه داشتند.
در نشست صمیمانه‌ای که بین رئیس و تعدادی از اعضای هیئت مدیره کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری و جمعی از تهیه‌کنندگان پیشکسوت حوزه رسانه با سردار حاجیان، معاون اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شد به تعامل چند جانبه پلیس و این کانون پرداخته شد و مقرر گردید معاونت اجتماعی ناجا در خصوص تولیدات رسانه‌ای در وجوه مختلف پیرامون تولیدات فرهنگی- هنری با کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری تعامل و همکاری داشته باشد.
در این نشست مهدی فرجی رئیس هیئت مدیره، فرشاد صادقی مدیر عامل کانون تهیه‌کنندگان، بهروز مفید عضو هیئت مدیره کانون تهیه‌کنندگان، ایرج محمدی تهیه کننده پیشکسوت، سیدامیر پروین‌حسینی عضو هیئت موسسه کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری و محمد سلوکی مجری و تهیه کننده تلویزیون و امیرحسین خرمشاهی تهیه کننده و برنامه‌ساز رسانه ملی با معاونت اجتماعی ناجا و مدیر عامل ناجی هنر حضور داشتند و در آن به افق این همکاری در صنعت رسانه و همراهی‌های دوجانبه کانون و نیروی انتظامی به سود فرهنگ و اعتلای تأثیرگذاری آثار فرهنگی و هنری بر جامعه با اهداف مشترک از جمله کاهش آسیب‌های اجتماعی و البته ایجاد امنیت و آرامش که از اهداف پلیس در آثار رسانه‌ای است پرداخته شد. در این نشست صمیمانه و البته تخصصی ویژه تولیدات رسانه‌ای، پیشنهاداتی مؤثر فی‌ما‌بین طرفین مطرح شد که در این باره می‌توان به نکاتی در خصوص ایجاد شرایط نرم افزاری و سخت افزاری (از تهیه لوکیشین‌ها تا نحوه حضور فیزیکی و محتوایی پلیس در آثار رسانه‌ای) اشاره کرد که این موضوع می‌تواند مسیر مؤثرتری در جایگاه خاص و ویژه پلیس در قاب‌های نمایشی در رسانه نسبت به گذشته باشد.
در پایان این نشست سردار حاجیان ضمن تشکر از حضور پیشکسوتان کانون، از تفاهم و تعامل مدنظر کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری و پلیس استقبال نمودند و معاونت اجتماعی ناجا را پیشتاز این همکاری مبارک و مؤثر در عرصه فرهنگ و هنر دانستند.
این دومین جلسه مشترک پلیس و کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری بود که در نشست اول اعضای کانون با مجتبی رشوند، مدیرعامل ناجی هنر جلسه‌ای مرتبط ویژه اهداف مشترک داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار