کد خبر: 1054655
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
مدیرعامل شرکت بهدشت چمستان از وارد فاز اجرایی شدن شهرک کشاورزی بهدشت در استان مازندران خبرداد.

مدیرعامل شرکت بهدشت چمستان از وارد فاز اجرایی شدن شهرک کشاورزی بهدشت در استان مازندران خبرداد.
محمد کاوه مدیرعامل شرکت بهدشت چمستان گفت: عملیات اجرایی این طرح بزرگ که بیش از ۴۰۰ هکتار است پس از برداشت برنج شروع می‌شود که در این راستا از روسای ستادی شرکت شاهد و کارشناسان ادارات مختلف شهرستان نور دعوت شد تا گزارش‌هایی در خصوص پیشرفت کار و موانع موجود ارائه دهند. مدیرعامل شرکت بهدشت خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد تا این افراد تحت عنوان مشاورین پس از ساعت اداری همکاری لازم را با مدیریت شرکت شاهد در جهت بهره‌برداری هر چه زودتر از این طرح‌ها داشته باشند.
ارسلان فتحی‌پور، مدیرعامل شرکت شاهد هم با بیان اینکه شهرک کشاورزی بهدشت چمستان یکی از ابر پروژه‌های کشور و حتی خاورمیانه است، تصریح کرد: پروژه شهرک کشاورزی بهدشت چمستان با اشتغالزایی مستقیم ۲ هزار نفر و ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام می‌شود. وی با اشاره به اینکه این شرکت وعده‌های داده شده خود را تاکنون عملیاتی کرده است، افزود: پس از جلسه کارگروه‌ها فراخوان برای تعیین پیمانکار در خصوص گلخانه، باغات، آبزیان، نگه‌داری و پرورش اسب، دام سبک و سنگین، زراعت چوب، تصفیه‌خانه، بازار ارزی و محصولات زنجیره فروش داده می‌شود.
مدیرعامل شرکت شاهد تصریح کرد: در زمان بندی مشخص برای تأمین منابع انسانی متخصص براساس فعالیت اجرایی شرکت و انتخاب مشاورین و گرفتن مجوزات طرح‌های مصوب انجام می‌شود. فتحی‌پور ادامه داد: به زودی فراخوان انتخاب پیمانکار جهت اجرای فاز یک گلخانه برای حداکثر ۱۰ هکتار از اراضی جانمایی شده داده می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار