کد خبر: 1054638
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:
فتایی، فرهنگ را زیربنا و زیرساخت برای توسعه در عرصه های مختلف دانست و گفت: ارتقاء فرهنگ مطالعه پیش ‌نیاز توسعه فرهنگی است.

به گزارش جوان از لرستان، احمد حسین فتایی، امروز(15تیر) در آیین اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی استان، که در «ایستگاه فرهنگ»  اداره کل استان برگزار شد، اظهارداشت: پس از اتمام فرایند دریافت آثار پنجمین دوره این جشنواره، مجموعاً 20 فیلم کوتاه و 40 نامه به نویسنده از بیست چهار باشگاه کتاب‌خوانی فعال استان به دبیرخانه ارسال گردید که امروز از برگزیدگان هر دو بخش تجلیل خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان داشت: توسعه فرهنگی اساس توسعه همه‌ جانبه و ارتقاء فرهنگ مطالعه پیش‌نیاز توسعه فرهنگی است.

وی با بیان اینکه حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در عرصه‌های مختلف اجتماعی زمینه‌ساز ارتقاء و پیشرفت استان خواهد بود، افزود: با شیوع ویروس کرونا، علی‌رغم تمام مشکلات و کمبودها، هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ اقدامات و آثاری  ماندگار از خود به یادگار گذاشته‌اند.  

فتایی با بیان اینکه نویسندگان و ناشران در خط مقدم مقابله با جهل ایستاده‌اند، خااطرنشان کرد: خوشبختانه استان لرستان در این حوزه همواره در بین استان‌های برتر کشور حضورداشته است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در پایان این مراسم با اشاره به اینکه آژیر وضعیت قرمز در استان به صدا درآمده است، تصریح کرد: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از طریق صفحات اجتماعی خود باید مردم را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پایبندی به محدودیت‌ها ترغیب و تشویق نمایند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار