کد خبر: 1049244
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام حقیان، با بیان اینکه هنر ظرفیتی برای نهادینه سازی ارزش ها در جامعه است، گفت: از این ظرفیت باید در راستای نهادینه سازی ارزش ها بین نسل نو استفاده شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام رضا حقیان، امروز(4 خرداد) در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی و عکاسی حول محور ارزش حجاب و عفاف، اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه  دانش آموزان دوره ابتدایی با همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد برگزار شد.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: مسابقه نقاشی و عکاسی حول محور ارزش های دینی و عفاف و حجاب با استقبال خوب دانش آموزان مواجه بود.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از دانش آموزان  در این مسابقه شرکت کردند که با داوری صورت گرفته و به قید قرعه 20 نفر از دانش آموزان  به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند.

حجت الاسلام حقیان افزود: آثار این دانش آموزان به منظور ارائه در نمایشگاه هایی در آینده حول محور عفاف و حجاب در استان گردآوری شده است.

وی  خاطرنشان کرد: اشاعه آموزه های دینی بویژه فرهنگ عفاف و حجاب راه ها و شیوه های مختلفی  وجود دارد که برگزاری مسابقات کتابخوانی از مهمترین راه های آگاهی بخشی به نسل جوان و نوجوان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان ابراز کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی از دیگر راه های  اشاعه آموزه های دینی و آگاهای بخشی به نسل جوان و نوجوان است.

حجت الاسلام حقیان افزود: از دیگر راه ها هم  بحث مسابقات نقاشی و عکاسی است که می تواند در آگاهی بخشی به نسل نوجوان موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان لرستان  برای نهادینه سازی ارزش های دینی در بین نوجوانان از شیوه های هنری چون کتاب خوانی و مسابقات فرهنگی بهره گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان لرستان با اشاره به اهمیت بهره گیری از شیوه های هنری برای نهادینه سازی ارزش های دینی در بین کودکان و نوجوانان، اظهار کرد:  استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه های دینی که در قالب های هنری ارائه می شود، نشان دهنده جذابیت این برنامه ها در این سنین است که در برنامه ریزی های باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار