تشکیل «باشگاه روابط عمومی های عضو اتاق بازرگانی اصفهان» در مسیر پشتیبانی از تولید
کد خبر: 1053667
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/004Q6d
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
دردومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی اصفهان پیشنهاد شد:
در دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه پیشنهادشد باشگاه روابط عمومی های عضو اتاق بازرگانی اصفهان در مسیر پشتیبانی از تولید تشکیل شود.

 

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه و باحضورمدیرعامل این شرکت ، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ومدیران روابط عمومی هولدینگ های عضو اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

وظیفه روابط عمومی ایجاد انگیزه و تکرار نقاط مثبت است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، در این نشست با بیان اینکه برگزاری چنین جلساتی باید منتج به یک اتفاق فرهنگ‌ساز در اقتصاد ما شود، افزود: این نشست در راستای توانمندسازی اعضا، تبدیل انرژی به سینرژی و ایجاد ارتباط بین اعضای اتاق بازرگانی است.

مسعودگلشیرازی وظیفه روابط عمومی را عالم کردن جامعه به رخدادها، امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در راستای تقویت سرمایه اجتماعی دانست و تاکیدکرد این تعریف یک روابط عمومی هدفگرا است.

وی با بیان اینکه مردم،بزرگترین ذی نفعان یک بنگاه اقتصادی هستند، گفت: در این صورت می‌توانیم امید داشته باشیم که شاخص سرمایه اجتماعی در استان اصفهان و سپس در کشور افزایش یابد.

وی ارتقاء 12 رتبه ای استان اصفهان در شاخص محیط کسب و کار را از نتایج هم اندیشی وتعامل دولت وبخش خصوصی برای کمک به بهبود وضعیت کسب و کاردانست، و گفت: این درحالی است که وضعیت اصفهان در حوزه سرمایه اجتماعی مطلوب نیست و ازآنجاکه حوزه اقتصاد درفرهنگ تاثیرگذاراست باعمل گرایی و استفاده از ظرفیت روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌ها به عنوان ابزار فرهنگ‌سازی این مسئله، می توان به وضعیت بهتری رسید.

رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان در ادامه با اشاره به نقش کلیدی شرکت فولاد مبارکه در جامعه گفت: این شرکت در جامعه به ایفای نقش تربیتی، فرهنگی و توسعه‌ای در کنار نقش اصلی فعالیت خود یعنی نقش اقتصادی، می پردازد.

گلشیرازی یکی از نتایج نقش تربیتی این شرکت را تربیت کارشناسان خبره‌ دانست.

وی همچنین با اشاره به همراهی فولاد مبارکه در توسعه استان، گفت: همراهی این شرکت در امر توسعه استان به تقویت نقش فرهنگی، اقتصادی و تربیتی این مجموعه کمک می‌کند. پروژه‌های زیربنایی مانند پروژه‌های قطار بین شهری، خط انتقال آب از خلیج فارس و دهکده لجستیک که با همکاری شرکت فولاد مبارکه در حال انجام است  از جمله پروژه‌هایی است که اثر آن عمدتامربوط به جامعه است ، بنابراین روابط عمومی سازمان‌ها نباید تنها به فکر معرفی سازمان خود باشند.

گلشیرازی تاکید کرد چنین نشست‌هایی باید منجر به اتفاقات مثبت و امیدآفرین شده و باید به این موضوع توجه داشت که کار روابط عمومی ایجاد انگیزه و تکرار نقاط مثبت است.

تشکیل باشگاه روابط عمومی بامحوریت اتاق بازرگانی ضامن هم افزایی دراین بخش است

در ادامه حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: کسانی که درگیر کار عملیاتی روابط عمومی هستند با همه توصیفاتی که درخصوص روابط عمومی و اهمیت کار آن مطرح می‌شود به خوبی آشنایی دارند. اگر سنگ بنای راه اندازی باشگاه روابط عمومی استان را با اتاق بازرگانی اصفهان قطعی کنیم و اتاق بازرگانی اصفهان محور این دست اقدامات باشد، نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه ادامه داد: به این صورت که باشگاهی را برای روابط عمومی در نظر بگیریم تا با شکل گیری این تشکیلات و همکاری و تعامل بین مدیران روابط عمومی، شاهد هم افزایی در این بخش باشیم.

وی افزود: روابط عمومی ها در این باشگاه برای انتشار اخبار شرکتها و آگاهی بخشی به جامعه گام بردارند و در مقابل نیز شرکتها در راستای حمایت از بخش روابط عمومی قدم برخواهند داشت و به نفع طرفین خواهد بود.

عظیمیان افزود: اگر این باشگاه راه اندازی شده و فعالیتش به طور مداوم انجام شود، در ۵ سال آینده باشگاه روابط عمومی می‌تواند در عرصه ملی حضور پررنگ داشته در دولت بعدی از ظرفیت های این باشگاه استفاده گردد و نظرات و پیشنهادات آنها در تسهیل قوانین مورد استفاده قرار گیرد.

وی ازآمادگی شرکت فولادمبارکه برای ایجاد باشگاه روابط عمومی خبرداد  تاکید کرد امید است که این باشگاه به صورت رسمی ثبت شود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزود: در دنیا تمامی اتفاقات و تصمیم گیری‌های اصلی در باشگاه‌ها و دورهمی ها و شرایط آرام گرفته می‌شوند، بنابراین می‌توان از هم افزایی میان روابط عمومی و شرکتها برای پیشبرد اهداف استفاده کرد.

تشکیل «باشگاه روابط عمومی های عضو اتاق بازرگانی اصفهان» در مسیر پشتیبانی از تولید

همچنین مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان با ارائه پیشنهاد ایجادباشگاه روابط عمومی های عضو اتاق بازرگانی اصفهان گفت: باشگاه مدیران روابط عمومی های عضو اتاق بازرگانی در راستای هم افزایی و انتقال تجارب در مسیری مستمر و خردمندانه گام برمی دارد.

مهدی شایسته فرد، افزود: مدتی بود  به دنبال برگزاری نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی بودیم تا با انتقال تجارب، دستیابی به اهداف و چشم انداز اتاق بازرگانی اصفهان تسهیل شود. خوشبختانه در هفته ارتباطات، اتاق بازرگانی میزبان مدیران روابط عمومی بزرگترین شرکت های استان اصفهان بود و امروز شاهد برگزاری دومین گردهمایی به میزبانی شرکت فولاد مبارکه هستیم.

وی حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، رئیس اتاق بازرگانی و به ویژه حمایت مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در برگزاری این نشست رادرخور تحسین دانست.

ارج نهادن مدیران به روابط عمومی را به فال نیک می گیریم

هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه نیز دراین نشست ضمن تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در ترسیم تصویر واقعی از اهداف این شرکت گفت: در این مدت کوتاه سعی کردیم تا زیرساخت های لازم برای بازنمایی اقدامات شرکت فولاد مبارکه در عرصه جامعه تقویت شود و با فراخوانی از تمام ظرفیت های رسانه ای کشور در راستای تحقق شعار سال و نقش مهم جهادگران شرکت فولادمبارکه در پشتیبانی از تولید بهره بگیریم.

وی با استقبال از ظرفیت رسانه ای نو و خلاق و تعامل با ذینفعان شرکت فولاد مبارکه گفت: ارائه تصویر امیدآفرینی صنایع به کشور و همچنین آگاهی بخشی جامعه از رکوردهای حاصله در این شرکت که نیاز مبرم جامعه امروز در مسیر امید است؛ از طریق اطلاع رسانی میسر خواهد بود و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این مسیر از تمام ظرفیت ها بهره می گیرد.

نباتی نژاد در ادامه به تشریح فعالیت های روابط عمومی این شرکت پرداخت.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تشکر از مدیرانی که به جایگاه روابط عمومی بها می دهند، گفت: اهمیت حضور رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان در این نشست ، در ارج نهادن به روابط عمومی را به فال نیک می گیریم و قدردان تلاش های مهندس عظیمیان در حمایت از اهداف روابط عمومی این شرکت هستیم.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
عناوین پیشنهادی
آخرین اخبار