کد خبر: 1052997
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع)؛
نمایشگاه دائمی فروش تولیدات سبلان پارچه در محل این کارخانه آغاز بکار کرد که در حال حاضر در این کارخانه ۱۴۰۰ نفر مشغول بکار هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، انور حجازی‌نیا مدیرعامل شرکت سبلان پارچه در این مراسم با بیان اینکه احیای شرکت سبلان پارچه مدیون اجرای عدالت توسط آیت الله رئیسی است، گفت: سبلان پارچه دوستدار محیط زیست است و تولیدات آن با رعایت تمامی استانداردهای جهانی مرتبط با صنعت پوشاک و رعایت اصول محیط زیستی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی مراحل تولید در سبلان پارچه از پنبه مزرعه گرفته تا ریسندگی و رنگرزی و تولید پوشاک باکیفیت، درون کارخانه انجام می‌پذیرد، ادامه داد: محصولات این کارخانه جزو اولین‌های کیفیت در جهان بوده و بهترین جنس را با بهترین طراحی الهام گرفته از فرهنگ بومی و تلفیق با فرهنگ جهانی تولید و به دنیا ارائه می‌کند.

حجازی با بیان اینکه ماشین‌آلات سبلان پارچه از کشورهای مطرح اروپایی در صنعت نساجی وارد شده و این شرکت جهت کسب علم و دانش حتی با مخالفان هم مسالمت‌آمیز برخورد کرده است، تصریح کرد: پیام سبلان پارچه به دنیا دوستی با بشریت است و این شرکت دوستدار صلح و خدمت به بشریت بوده و بنده خود را خدمتگزار مجموعه دانسته و خدمت به جامعه بشری را برای خود تکلیف می‌دانم.

مدیرعامل شرکت سبلان پارچه خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و ۴۰۰ نیرو در حال حاضر در مجموعه سبلان پارچه مشغول کار هستند و "عالی‌زی"، "آراز اند زینیا" و "تری ان وورلد" سه برند مهم تولیدی شرکت سبلان پارچه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر