کد خبر: 1051735
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
مربی تیم ملی کشتی آزاد به تشریح برنامه ملی‌پوشان تا المپیک پرداخت.
 ابراهیم مهربان درباره انتخاب ۶ ملی‌پوش کشورمان برای بازی‌های المپیک توکیو، اظهارداشت: بعد از پایان مسابقات جهانی قزاقستان کادر فنی با هماهنگی فدراسیون کشتی به جهت انتخاب بهترین تیم برای اعزام به المپیک و کسب سهمیه کامل، مسابقات متعددی را مد نظر داشت.

مربی تیم ملی کشتی آزاد، گفت: در مسابقات مختلف از جمله تورنمنت‌های داخلی، لیگ، مسابقات خارجی و ... نتیجه این شد که آخرین مرحله انتخابی تورنمنت لهستان باشد. با توجه به نتایج کسب شده، تیم معرفی شد.

مهربان درباره برنامه تیم ملی کشتی آزاد تا المپیک، عنوان کرد: تا المپیک هیچ مسابقه‌ای نخواهیم داشت. ۳ مرحله تا المپیک اردو داریم و امیدوارم عزیزان بهترین مبارزات خود را در المپیک داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که بلافاصله بعد از المپیک مسابقات جهانی نروژ برگزار خواهد شد، چگونه نفرات معرفی می‌شوند؟ خاطرنشان کرد: فاصله المپیک تا مسابقات جهانی کم است. ما یک مرحله انتخابی که شاید مهمترین بود تحت عنوان جام تختی برگزار کردیم. نفراتی انتخابی شدند که برخی از آن‌ها به جام علی‌اف اعزام می‌شوند. بعد از بررسی نتایج درباره انتخاب تیم برای جهانی نروژ تصمیم‌گیری می‌کنیم.

مهربان افزود: نفراتی که در المپیک مدال کسب کنند این امکان را خواهند داشت بدون انتخابی در مسابقات جهانی نروژ شرکت کنند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که اگر در فاصله ۴۰ روز باقی مانده به المپیک یکی کشتی‌گیران مصدوم شود آیا امکان جایگزینی وجود دارد یا خیر، یادآور شد: کشتی ورزش سنگینی است و همه پیش‌بینی‌ها انجام شده است. نفرات دوم، سوم و حتی چهارم در کنار تیم اصلی حضور دارند تا هم به تیم کمک کرده و هم آمادگی خود را حفظ کنند. نه تنها برای المپیک بلکه در مسابقات دیگر هم این پیش‌بینی‌ها انجام شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار