کد خبر: 1050432
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

رپورتاژ آگهی/ نخستین قسمت سریال زخم کاری با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است. به منظور دانلود قسمت اول سریال زخم کاری به ادامه مطلب مراجعه کنید. لازم به ذکر است که افزون بر دانلود قسمت 1 زخم کاری، قسمت 15 میخواهم زنده بمانم، قسمت 21 ملکه گدایان و قسمت 15 سریال گیسو نیز در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت. این مژده را در این جا می دهیم که شما می توانید همگی این آثار نام برده شده را از سایت کول دانلود، دریافت کنید.

قسمت اول زخم کاری

زخم کاری در واقع 46 امین سریالی است که قرار است در نمایش خانگی پخش شود. قسمت اول این سریال تماشایی در این هفته منتشر خواهد شد. داستان و فیلمنامه این اثر برگرفته از کتاب رمان 20 زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد می باشد که از نشر چشمه، چند سال قبل منتشر شده است، می باشد.

این سریال که در اواخر سال 1399 به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان، نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان آغاز به تولید شده است همینک به مرحله انتشار رسیده است و از خردادماه از وبسایت کول دانلود پخش می شود.

قسمت اول سریال زخم کاری را چگونه دانلود کنیم

جهت دانلود قسمت اول سریال زخم کاری به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال زخم کاری

امیر جعفری , جواد عزتی , رعنا آزادی ور , سارا بهرامی , محسن تنابنده , الهه حصاری , هانیه توسلی , سعید چنگیزیان، عباس جمشیدی ‌فر، مهدی زمین‌ پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه ‌لقا باقری، مایده تهماسبی , سیاوش تهمورث , مرتضا امینی ‌تبار , سارا حاتمی , نیوشا علی ‌پور و مه‌یاس پازوکی در حالی بازیگران سریال زخم کاری را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ – قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه شونو پیدا می کنن. – اگه به تهش برسن. – بلد باشن می رسن.»

قسمت 15 میخواهم زنده بمانم

در هفته گذشته سریال میخواهم زنده بمانم به درخواست و دستور نیروی انتظامی توقیف شد. دلیل این اتفاق چه بود؟ ماجرای این سریال در دهه ۶۰ روایت می شود. یکی از شخصیت های اصلی داستان که امیر شایگان (با بازی حامد بهداد) می باشد با زد و بند ها و روابطی که با یکی دو تن از افسران ارشد شهربانی دارد، قانون شکنی های بسیاری می کند و با این پارتی بازی ها و افرادی که دارد رو به فساد می رود. احتمالا اعتراض نیروی انتظامی به این مورد است که چرا یک افسر شهربانی (در دهه ۶۰ هنوز ناجا شکل نگرفته بود و در قالب شهربانی فعالیت می داشته است) به چنین فسادی رو آورده است و بنابراین این سریال تصویر بد و نا به هنجاری را از پلیس به نمایش گذارده است. کاربران قطعا به یاد دارند که همین چند ماه پیش نیز سریال قورباغه درست در آستانه پخش، توقیف شد. یکی از دلایل توقیف این سریال، به گفته برخی “وجود سکانس پلیس کشی” در قسمت ۱ سریال بوده است و با این گزاره که کشتن پلیس، بدآموزی دارد و مردم را ترغیب به این کار می کند، این سکانس در نهایت سانسور و از اپیزود ۱ قورباغه حذف شد.

اکنون قسمت 15 سریال می خواهم زنده بمانم با اندکی تاخیر قرار است که در سایت کول دانلود پخش و توزیع شود و شما می توانید با کلیک بر لینکی که در ادامه می آید به این سریال جذاب و تماشایی دسترسی داشته باشید.

قسمت اول سریال زخم کاری را چگونه دانلود کنیم

 جهت دانلود قسمت 15 پانزدهم سریال میخواهم زنده بمانم و همچنین سایر قسمت های آن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال میخواهم زنده بمانم

در قسمت های پیشین سریال می خواهم زنده بمانم چه اتفاقاتی رخ داد؟

میخواهم زنده بمانم در قسمت های اخیر از یک سو با ادامه جاه طلبی ها و اعمال فساد شایگان تا مرحله سوقصد به فرخی و از سویی دیگر با درگیری های بی پایان کاوه و عماد با مفتاح همراه بود. این کش و قوس ها تا مرحله ای پیش رفت که عماد در نهایت کشته می شود. کاوه که به پول هنگفتی رسیده است در صدد ترک کشور و مهاجرت به آلمان به همراه شیوا می باشد. باید دید که وی موفق به خروج از کشور خواهد شد یا پیش از این که چنین اتفاقی رخ بدهد، باز هم سروکله مفتاح و تیمش پیدا خواهد شد!

قسمت 21 ملکه گدایان / قسمت دوم فصل دوم ملکه گدایان

پرطرفدارترین سریال ماه گذشته شبکه نمایش خانگی ملکه گدایان پس از پخش 19 قسمت و پشت سر گذاشتن فصل اول و در پی آن 3 هفته غیبت، همینک وارد فاز دوم شده است. قسمت 21 یا قسمت 2 از فصل 2 ملکه گدایان  در سایت کول دانلود پخش می شود. گفتنی است که فصل دوم ملکه گدایان در قالب 11 قسمت در سایت کول دانلود عرضه خواهد شد.

قسمت اول سریال زخم کاری را چگونه دانلود کنیم

جهت دانلود قسمت 21 سریال ملکه گدایان (قسمت دوم فصل 2 ملکه گدایان) و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال تماشایی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال ملکه گدایان

در قسمت های قبلی ملکه گدایان چه اتفاقاتی رخ داد؟

در قسمت های اخیر ملکه گدایان البرز و خورشید در یک قدمی دیدار و نزدیکی خود قرار گرفته اند ولی باز هم مکر و حیله ملکه و این بار بازی با تاس شبیر، گریبان این پسر و مادر را گرفته و باری دیگر به آن ها آسیب می زند. پیش از آن نیز پس از دیدار البرز و افرا با آریا، پارسا محل حضور آن ها را شناسایی کرده و به داخل ماشین آن ها می رود. در نهایت این دو فرار کرده ولی افرا به وسیله سرنگی که پارسا در لحظه آخر به پای وی وارد می کند به شدت مجروح شده. سپس البرز وی را به بیمارستان می برد که پلیس از راه می رسد. پس از بیمارستان نیز متواری شده و...

قسمت 15 سریال گیسو

فصل دوم عاشقانه (با نام فرعی گیسو) به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور انبوهی از سوپراستارهای مشهور و نامی سینمای ایران از جمله ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی، بهاره رهنما، مسعود رایگان، شمسی فضل‌ الهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی ‌‌نسب، آزاده ریاضی، بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی و همچنین بازیگر زن ایتالیایی جولیا پانلی تولید و آغاز به پخش شده است.

حال قسمت 15 سریال گیسو به مرحله پخش و توزیع در سایت کول دانلود رسیده است که شما می توانید با کلیک بر لینکی که در ادامه می آید به این سریال جذاب و تماشایی دسترسی داشته باشید تا علاوه بر دانلود آن، به لینک پخش آنلاین آن نیز دست یابید.

جهت دانلود قسمت 15 پانزدهم سریال گیسو (عاشقانه 2) و همچنین دیگر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال گیسو

در قسمت های پیشین گیسو چه اتفاقاتی رخ داد؟

در قسمت های گذشته مشخص شد که افرادی که اقدام به دستگیری رضا کرده اند در واقع ماموران امنیتی و رسمی دولتی نبوده اند بلکه اشخاصی سودجو بوده اند که به دنبال اخاذی و زورگیری از وی هستند. احتمالا یکی از همان باندهایی که از جریان کارهای حاج یونس باخبر بوده اند و با این کار و شکنجه کردن رضا می خواهند که او جای پول ها را به آن ها لو بدهد. در این میان اگر چه که رضا همچنان مقاومت می کند و اطلاعات خاصی در اختیار آن ها نمی گذارد ولی سرانجام از انتهای قسمت نهم دیدیم که حاج یونس دست به کار شده و از مخفیگاه بیرون آمده تا شخصا به پیگیری وضعیت و آزادی رضا و محسن بپردازد. چیزی که شاید کار را از چیزی که الان است نیز بدتر کند. برای تماشای ادامه ماجراهای سریال گیسو باید به تماشای این قسمت نشست.

سوپرایز بزرگ امسال: سریال هفت

یکی از جدیدترین سریال های در حال تولید که بسیار به پخش آن نزدیک شده ایم سریال هفت می باشد. در یکی از لوکیشن های زمان بر و طاقت فرسای سریال، عوامل برای چندین روز در پردیس تئاتر شهرزاد در حال سپری کردن فیلمبرداریسریال بودند. «هفت» یکی از پرلوکیشن ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین رفته است.

در سریال هفت – Seven Serial که به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی: کیارش اسدی زاده و در اواخر سال 1399 آغاز به تولید کرده است، بازیگران مشهور و نامی همچو امیر جعفری , بابک حمیدیان , حدیث میر امینی , رضا کیانیان , علی مصفا , مهدی هاشمی , مینا ساداتی , نازنین بیاتی , نیکی کریمی و هانیه توسلی به ایفای نقش پرداخته اند.

جهت دریافت خبرهای جدیدتر و جزییات بیشتر درباره زمان پخش و همچنین موضوع و خط داستانی سریال به وبسایت کول دانلود مراجعه کنید.

دریافت لینک: دانلود سریال هفت

منبع: وبسایت CoolDl.Net

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار