کد خبر: 1049934
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
استاد حوزه علمیه لرستان:
حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر ضرورت تبیین اهمیت حضور در انتخابات بین مردم، گفت: ایجاد شور حضور در انتخابات و رفع شبهات وظیفه خطیر روحانیت است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سید احمد هاشمی، صبح امروز در نشست تبیین چگونگی حضور حداکثری در انتخابات که با حضور اساتید، مبلغان و طلاب شهرستان خرم آباد در سالن اجتماعات حوزه هنری برگزار شد، گفت: حضور حداکثری مردم لازمه انتخابی اصلح است.

امنیت کشور در گرو حضور حداکثری در انتخابات است

استاد حوزه علمیه لرستان با اشاره به اهمیت این حضور در زمینه امنیت، اقتدار و آرامش کشور افزود: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید اهمیت این حضور تبیین شود.

وی با اشاره به تحرکات مشکوک و تحولات منفی در عراق و دارا بودن ۱۴۰۰ کیلومتر مرز مشترک با ایران گفت: امنیت کشور در گرو حضور حداکثری در انتخابات است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به نامه  ۲۷ نهج البلاغه عنوان داشت: حضور مردم در صحنه سبب اقتدار نظام اسلامی و خنثی دن توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام است.

وی بیان کرد: روحانیت و مبلغان در راستای ایجاد شور حضور و رفع شبهات در سطح جامعه، تبیین شاخصه های انتخاب اصلح و اهمیت این حضور وظیفه ای خطیر بردوش دارند.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: مردم با انتخابابی آگاهانه و با صیرت باید برای رفع مشکلات کشور پای صندوق های رأی حاضر شوند و جلوی نفوذ دشمنان گرفته شود.

وی راه علاج مشکلات کشور را انتخابی آگاهانه دانست و گفت: باید فردی انتخاب شود که با ایمان، توانمند، عادل، دشمن شناس و روحیه استکبار ستیزی داشته باشد و راه حل مشکلات کشور را تکیه بر توان داخلی بداند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار