کد خبر: 1049241
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
رئیس کل دادگستری لرستان:
رزم، گفت: در راستای برخورد با تخلفات و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی ایجاد می شود.

به گزارش جوان از لرستان، محمد رزم، امروز(4خرداد)، در نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی اظهارداشت: بخش نامه مرتبط با پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در هر انتخابات از سوی قوه قضائیه صادر و در سطح استان و شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

رئیس کل دادگستری لرستان ابراز امیدواری کرد که بتوان در راستای اجرای این بخش نامه با جمع آوری اخبار و اطلاعات جرایم و تخلفات کاندیداها، هواداران کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، مدیران و … رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی بر پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات است، گفت: با مدیرانی که از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدای خاصی استفاده کنند برخورد خواهد شد.

رزم از ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: کمیته‌های ۶ گانه در راستای اجرای این بخش نامه تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: یک یا دو شعبه دادیاری و بازپرسی در دادسرا، یک شعبه در دادگاه کیفری ۲ و یک شعبه هم در دادگاه تجدید نظر تعیین خواهد شد.

رزم بیان کرد: کمیته رصد مدیران برای ارشاد و نصیحت خاطیان و مدیرانی که از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدای خاصی استفاده کنند نیز تشکیل می‌شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار