کد خبر: 1049094
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:
سردار کشکولی، با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق های رأی، گفت: با حضور مردم توطئه های دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی خنثی می شود.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، سردارمرتضی کشکولی، امروز(3خرداد)، در گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس بروجرد که در مصلی این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، اظهارداشت: فتح خرمشهر یک پیروزی بزرگ جهانی برای ملت ایران بود، زیرا مردم جمهوری اسلامی در این جنگ در مقابل بیش از ۳۰ کشور جهان مقاومت کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: فتح خرمشهر در آغاز جنگ سبب شد ایران اسلامی جنگ هشت ساله را با پیروزی تمام کند و جنایات فجیع دشمن بعثی نتوانست اراده رزمندگان اسلام را خدشه دار کند.

وی با اشاره به سیلی خوردن دشمنان مقاومت اسلامی، اظهارداشت: در جنگ ۱۲ روزه غزه یکبار دیگر سیلی محکمی از مقاومت اسلامی دریافت کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به توطئه های دشمن و تلش برای دلسرد کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی، افزود: حضور به موقع مردم در صحنه های انتقلاب نقش های دشمن را نقش بر آب کرده است.

وی به اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات نقشه دشمنان برای ضربه زدن به نظام  اسلامی را خنثی خواهد کرد.

کشکولی بیان کرد: با شرکت در انتخابات 1400 از خون شهدا پاسداری کنیم و اجازه ندهیم دشمنان برای ما تصمیم گیری کنند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار