کد خبر: 1046381
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
رئیس سازمان صمت اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۵۸ واحد صنعتی و تولیدی در استان اردبیل احیا شده و امسال نیز مصمم به ادامه این روند هستیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در جریان تجلیل از کارگران نمونه واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: امسال در ادامه فعال کردن واحدهای راکد تلاش می‌کنیم تا ۳۷ واحد صنعتی دیگر را نیز به این چرخه باز گردانده و با پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به تقویت و توانمندی جبهه تولید کمک کنیم.

وی از ایجاد فرصت اشتغال برای یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از جوانان بیکار استان در سایه فعال شدن این واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری سرمایه‌گذاران و صاحبان تولید واحدهای راکد نظیر کارخانه مهرنوش را که بعد از ۱۵ سال به چرخه تولید بازگشته مورد حمایت همه‌جانبه قرار دهیم تا امر تولید و تقویت صادرات به همت فعالان این بخش به انجام برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با قدردانی از همراهی و مشارکت مجموعه‌های قضایی و انتظامی استان در تأمین امنیت برای صاحبان تولید و کارآفرینان تصریح کرد: قطعا صادرات محصولات با برند استان اردبیل می‌تواند زمینه آشنایی بیشتر هموطنان و حتی شهروندان سایر کشورها را با تولیدات با کیفیت استان فراهم کرده و به نوعی به پرآوازه شدن این استان کمک کند.

صادقی همچنین در نشست با فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با قدردانی از تلاش مجموعه انتظامی در ایام کرونا برای تأمین امنیت اصناف افزود: با وجود تعطیلی‌های متعدد بر اثر شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها، ما کمترین تنش را بین اصناف و نیروی انتظامی در یک سال گذشته شاهد بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با تقویت کمیسیون نظارت و تفویض اختیار به اتاق اصناف سعی کردیم تا ساماندهی در حوزه‌های مختلف به ویژه فعالیت اتحادیه‌ها و صنوف را شاهد بوده و از جایگاه قانونی آنها حمایت کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: هر چند مشکلاتی را در فعالیت اصناف و متضرر شدن آنها از بابت تعطیلی در چند مرحله شاهد هستیم اما آنچه که فعالیت اصناف را پررنگ کرده پشتیبانی‌های امنیتی و آرامش برقرار شده در فضای بازار بوده که به نوعی از التهابات کاسته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر