کد خبر: 1044814
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
زهرا سعیدی، بازیگر نقش همسر یاور چلویی:
بازیگر سریال یاور که برای اولین بار در یک مجموعه رمضانی ظاهر می‌شود، تأکید کرد: گلایه‌ام از صدا و سیما این است که چرا کار مناسبتی را زودتر شروع نمی‌کنند؟
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: زهرا سعیدی، بازیگر سریال یاور که نقش مادر جمال چلویی و همسر یاور را بازی می‌کند، درباره شباهت سریال یاور به «ستایش» که برخی از کارشناسان و منتقدان و کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن اعتقاد دارند، به تسنیم گفت: من همیشه می‌گویم کار تصویر مثل دایره می‌ماند و همواره می‌چرخد و می‌چرخد و با همدیگر برخورد می‌کنیم، من حدود ۲۰ سال پیش با آقای ارجمند در سریال «روز‌های زندگی» نقش همسر ایشان را بازی می‌کردم و ۱۵ سال پیش در سریال «بانو» نقش خواهر و برادر را باهم داشتیم و در اینجا دوباره نقش زن و شوهر. او تأکید کرد: در مورد شباهت این دو سریال با همدیگر، باید بگویم در حقیقت شبکه ۳ سفارش کرده و عمداً خواستند این شخصیتی باشد مثل حشمت فردوس. به نویسنده (آقای مطلبی) سفارش کردند داستانی بنویسد شخصیت حشمت فردوس تکرار شود. خیلی از بازیگران از این وضعیت ناراضی بودند که شباهت این کاراکتر، مردم را خسته می‌کند، اما آن‌ها اعتقاد داشتند که مردم از این شخصیت و رفتارهایش خوش‌شان آمده و دوست دارند، برای همین دوباره تکرار می‌شود.

بازیگر نقش مادر جمال چلویی در سریال یاور گفت: برای اولین بار است در سریالی بازی کرده‌ام که ماه رمضان پخش می‌شود. من گلایه‌ام از سازمان صداوسیما این است که چرا کار مناسبتی را زودتر شروع نمی‌کنند؟ البته چهار ماه پیش این کار شروع شده و این روز‌ها هنوز در حال تصویربرداری هستیم، بالاخره خواه ناخواه دچار شتاب‌زدگی می‌شویم. تلویزیون یک طوری برنامه‌ریزی می‌کند که انگار امسال ماه رمضان و محرم نمی‌شود! وقتی می‌بیند واقعاً می‌رسد، می‌گوید که بروید برنامه و سریال بسازید. ما هر روز فیلمبرداری می‌کنیم که برخی از سکانس‌هایش شب پخش می‌شود، تدوین می‌کنند، حتماً شتاب‌زدگی باعث می‌شود تدوینِ خوب و درستی درنمی‌آید. وی در پاسخ به این سؤال که حرف اصلی یاور با مخاطبان چیست، افزود: حرف اصلی این سریال، جوانمردی است. طرز گفتن آن فرق می‌کند که البته این تعریف جوانمردی و تشویق کردن آدم‌ها به اینکه لوطی باشند، سلیقه من نیست. اعتقاد من این است به جای آموزش از بالا به پایین می‌توان از طریق نرم‌تری هم این کار را کرد. من حالت معلم‌واری را دوست ندارم. تلویزیون فکر می‌کند پدربزرگ همه مردم است و باید برایشان تعیین تکلیف کند، همه چیز‌ها را از نگاه او ببینند. وی در پاسخ به این سؤال که یاور می‌تواند برگ برنده سریال‌های رمضانی باشد، گفت: به نظر من عکس‌العمل مردم نسبت به این کار خوب بوده و جالب است مردم این سریال را دوست دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار