کد خبر: 1041382
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
سمینار سه روزه غذا و نوشیدنی در شیراز برگزار شد.
سمینار غذا و نوشیدنی و پروتکل‌های بهداشتی با هدف ارائه برنامه و استراتژی سال ۱۴۰۰، بررسی نقش منابع انسانی و لزوم افزایش مهارت انسانی، هماهنگی لازم برای یکپارچه‌سازی منو‌های هما به روال تازه، ارزیبای نقش و چگونگی بازاریابی در بخش غذا و نوشیدنی و لزوم تغییر در قالب هما به روال تازه با اجرای کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و ایمنی پیشگیری کووید ۱۹ به میزبانی گروه هتل‌های هما در شیراز برگزار شد.
در این سمینار سه روزه غذا و نوشیدنی که با برنامه‌ریزی اداره آموزش، تحقیق و توسعه این گروه از هتل‌ها برگزار شد، آموزش موضوعات مختلفی پیرامون هتل‌داری و افزایش مهارت خدمت‌رسانی به مشتریان از جمله آداب معاشرت و تشریفات، طراحی منو‌های جدید، اهمیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و توجه به ایمنی و بهداشت به عنوان اولویت اول گروه هتل‌های هما در پاندمی کرونا در دستور کار قرار گرفت. پنل‌های آموزشی و توجیهی به صورت آنلاین و حضوری با شرکت مسئولین و مدیران غذا و نوشیدنی و اساتید حوزه بازاریابی برگزار شد و اساتید حوزه غذا و نوشیدنی، بازاریابی و بهداشت به ایراد سخن پرداختند.
رونمایی از جدیدترین نسخه شیوه‌نامه بهداشتی و ایمنی پیشگیری از کووید ۱۹ گروه هتل‌های هما با عنوان «هما به روال تازه» که توسط بخش آموزش گروه هتل‌های هما به سرپرستی دکتر کیانی تدوین شده، از دیگر بخش‌های این همایش سه روزه بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار