کد خبر: 1040621
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
بازیگر نقش سلمان در سریال «نون. خ»:
«جامعه امروز بیش از هر چیز نیازمند شادی است و این سریال برای شادی مردم ساخته شده است، به همین خاطر تمام تلاشمان را کردیم در این دوران سخت کرونایی خنده بر لبان مخاطبان جاری کنیم.»
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: کاظم نوربخش بازیگر نقش «سلمان» در سریال «نون. خ» پیرامون تولید فصل سوم این سریال برای نوروز۱۴۰۰ به میزان گفت: به شخصه خوشحالم که با وجود سختی‌های فراوان به واسطه شیوع بیماری کرونا توانستیم با تلاش تمامی گروه فصل سوم سریال «نون. خ» را برای پخش در نوروز امسال آماده کنیم. من لحظه به لحظه در جریان تولید این سریال بودم و خوشبختانه نقش خوبی هم در اثر ایفا کردم، به همین دلیل از نزدیک دیدم که گروه با چه سختی و مشقت فراوانی این فصل را برای پخش آماده کرد. بخش عمده سریال «نون. خ۳» در اواخر فصل پاییز و زمستان ساخته شد، به واسطه مکان لوکیشن روز‌های بسیار سخت و سردی را پشت سر گذاشتیم تا سریال آماده شود. در کنار سرمای استخوان‌سوز زمستان شیوع کرونا سختی کار را دوچندان کرده بود.

وی در همین رابطه ادامه داد: خوشبختانه به واسطه نگاه «سعید آقاخانی» به شخصیت‌ها و بازیگران ما در این سریال نقش کم و بد نداشتیم، این اتفاق برای همه ما جذاب بود، اما سختی خاصی را هم به همراه داشت و آن اینکه ما باید مراقب می‌بودیم که هیچ‌کدام‌مان به بیماری کرونا مبتلا نشویم، زیرا یک پروژه متوقف می‌شد، به همین دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی حین تولید «نون. خ» بسیار سختگیرانه اعمال می‌شد.

بازیگر نقش «سلمان» در سریال «نون. خ» با تمجید از سعید آقاخانی اضافه کرد: وقتی اکثر تولیدات سینما و تلویزیون از حضور بازیگران همیشگی و گا‌ه تکراری بهره می‌برند، آقاخانی با پرداختن به موضوعی غیرشهری، علاوه بر اینکه از پتانسیل اقلیم کردستان استفاده کرد بلکه اجازه داد بسیاری از بازیگران خوب کردستانی که تاکنون فرصتی به آن‌ها داده نشده بود، فرصت حضور داشته باشند.

نوربخش هدف تولید «نون. خ» را شادی مردم دانست و اضافه کرد: در یک سال گذشته بسیاری از عزیزانمان را به خاطر بیماری کرونا از دست دادیم. «نون. خ» می‌خواهد به اندازه توان خود این غم را از بین ببرد، این سریال برای شادی مردم ساخته شده است، امیدواریم بتوانیم در این دوران سخت کرونایی خنده بر لبان مخاطبان جاری کنیم، هر چند این سریال مضمون اجتماعی دارد، اما خودمان هم می‌دانیم که جامعه امروز بیش از هر چیز نیازمند شادی است، به همین خاطر تمام تلاشمان را کردیم مخاطبان ۱۳ روز خوب را در نوروز امسال پشت سر بگذارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار