کد خبر: 1037326
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با هدف تنظیم بازار و رسیدن شرایط به وضعیت متعادل خروج مرغ زنده از اردبیل ممنوع شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ارژنگ عزیزی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار و رسیدن شرایط به وضعیت متعادل خروج مرغ زنده از اردبیل ممنوع شده است که درصدد هستیم با این اقدام در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به این که یکی از اهداف مهم در این زمینه جلوگیری از کشتار فاقد مجوز دامپزشکی با هدف کنترل و شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان است، بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در راستای کنترل وضعیت موجود گام‌های اساسی برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: کاهش قیمت مرغ برای مصرف‌کنندگان و کنترل بازار از اهم مواردی است که با اجرای دستورالعمل‌ها و همکاری فعالان در این عرصه برای تحقق آن تلاش می‌کنیم که این موضوع نیازمند تلاش و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

عزیزی اظهار کرد: کنترل مبادی خروجی استان توسط نیروی انتظامی و پلیس راه در دستور کار است تا هیچ محموله‌ای بدون مجوز دامپزشکی از استان خارج نشود و در این زمینه دست دلالان را که به دنبال سودجویی هستند از بازار کوتاه می‌کنیم تا گوشت مرغ به قیمت مصوب به دست مصرف‌کننده برسد.

وی تصریح کرد: به دنبال نیازسنجی بازار توسط مسئولان هستیم تا بتوانیم قیمت مرغ را به 20 هزار و 400 تومان کاهش دهیم که به همین منظور به دنبال تأمین نیازهای داخل استان و کاهش قیمت آن هستیم و در این زمینه با متخلفان برخورد قانونی انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر