کد خبر: 1037319
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: همزمان با دومین روز از ایام‌الله دهه فجر 57 طرح اقتصادی و عمرانی در شهرستان مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، استاندار اردبیل در مراسمی که در قالب جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: 57 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان که با سرمایه‌گذاری 72 میلیارد تومان بهره‌برداری شد که زمینه‌ساز توسعه و گسترش اقتصادی استان خواهد شد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی اکتشاف بزرگترین پهنه معدنی مشگین با عنوان نخستین پهنه بزرگ در استان آغاز شد و به همین منظور واحد کنسانتره مس به عنوان اقدامی بزرگ با اعتباری در حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان در این شهرستان احداث می‌شود و دومین پهنه بزرگ تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

بهنام‌جو تصریح کرد: ما باید توجهی جدی به حوزه فرهنگ و ارتقا شرایط رسانه‌ای در استان داشته باشیم و جلوی نابسامانی‌ها در بخش فضای مجازی گرفته شود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: ما متأسفانه با یک شرایط تخریبی در فضای مجازی به جای اطلاع‌رسانی صحیح روبه‌رو هستیم که ضرورت دارد با ریشه‌یابی عوامل و عناصر مخرب در این زمینه، جلوی این فعالیت‌ها گرفته شود.

وی به اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: با یک فرهنگسازی مناسب و اطلاع‌رسانی به موقع می‌توانیم از آسیب‌های دیگر نیز به همین منوال جلوگیری کنیم.

در این جلسه فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز با اشاره به روند افزایشی ازدواج و همچنین فوت در شهرستان مشگین‌شهر خاطر نشان کرد: ما امروز به شدت به مراقبت‌های فرهنگی و اقدامات اخلاق‌مدارانه در جامعه و فضای رسانه‌ای نیاز داریم.

اکبر صمدی به افتتاح‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: در این شهرستان با هدف ایجاد فرصت‌های اشتغال برای جوانان منطقه بیش از 57 پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری 72 میلیارد تومان آماده افتتاح شده که نمونه آن آغاز کلنگ‌زنی چهار واحد صنعتی در ناحیه صنعتی رضی با 34 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال 300 نفر و همچنین افتتاح مجتمع تفریحی، ورزشی شهریار با سرمایه‌گذاری 700 میلیون تومان در این شهرستان است.

وی اضافه کرد: در کنار همه هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها تلاش بر این است تا مشکلات و نارسایی‌ها در این شهرستان مورد توجه قرار گرفته و نسبت به حل آنها گام‌های اساسی برداشته شود تا مشگین‌شهر نیز در مسیر توسعه واقعی قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر