کد خبر: 1036604
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با تامین کامل اعتبارات راه آهن در سال جاری و منابع پیش‌بینی شده برای سال آینده این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، داود شایقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم در لایحه بودجه سال آینده و هم در ماه‌های باقی مانده سالجاری اعتبار مناسبی برای راه آهن اردبیل تامین شده تا بعد از سال‌ها انتظار اهالی استان اردبیل این خط ریلی تا پایان دولت دوازدهم آماده بهره‌برداری شود.

وی خاطرنشان کرد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه قول داده‌اند که بدون محدودیت تا تکمیل راه آهن اردبیل منابع اعتباری این پروژه تامین شود که قطعا هم از محل فاینانس و هم منابع ملی پرداختی‌های راه آهن به صور 100 درصد انجام خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از راه آهن به عنوان پروژه اولویت‌دار در کنار توسعه بزرگراه‌ها و تکمیل پروژه‌های زیربنایی حوزه آب و خاک خبر داد و گفت: در بازدیدهای مکرری که از این پروژه‌ها در سطح استان داریم روند اجرای آنها مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد تا موانع احتمالی از طریق رایزنی با مسئولان کشوری رفع و تامین اعتبار به صورت     100 درصد انجام شود.

شایقی ادامه داد: هرچند لایحه بودجه سال آینده در مجلس در حال بررسی است ولی با همت مسئولان و نمایندگان عزم خود را جزم کردیم تا منابع اعتبار ملی برای همه پروژه‌های نیمه تمام تامین و در موعد مقرر شاهد تحصیص 100 درصدی این اعتبارات باشیم.

وی به نزدیکی ایام دهه فجر و افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در استان اشاره کرد و افزود: با حضور وزرا و مسئولان کشوری طرح‌های خوب صنعتی، تولیدی، کشاورزی و گردشگری در ایام‌الله دهه فجر آماده افتتاح خواهد شد تا از ثمرات آن اهالی استان اردبیل استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر