کد خبر: 1033886
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
هیئت «فرزندان شهدای اسلام» به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات فرهنگی و مذهبی خانواده‌های معظم شهدا، در پیامی خطاب به نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، خواستار همکاری و همراهی با جامعه ایثارگری در این برهه از زمان، به‌عنوان نقطه قوتِ نمایندگی محترم ولی فقیه در این نهاد مقدس شد.

سرویس ایثار و مقاومت جوان‌آنلاین: هیئت «فرزندان شهدای اسلام» به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات فرهنگی و مذهبی خانواده‌های معظم شهدا، در پیامی خطاب به حجت‌الاسلام «یوسف علی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تأکید بر ضرورت «همکاری و هم‌افزایی نمایندگی ولی فقیه بنیاد شهید و ریاست این بنیاد»، خواستار همکاری و همراهی با جامعه ایثارگری در این برهه از زمان، به‌عنوان نقطه قوتِ نمایندگی محترم ولی فقیه در این نهاد مقدس شد.

در پیام هیئت «فرزندان شهدای اسلام» خطاب به حجت‌الاسلام «یوسف علی شکری» آمده است:

«حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای «یوسف علی شکری»
نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

سلام‌ علیکم

با احترام ضمن طلب مغفرت و رحمت برای مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین «شهیدی محلاتی» و یاد نیک از تلاش‌شان در بنیاد شهید و امور ایثارگران، انتصاب حضرتعالی را به‌عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک عرض می‌نماییم.

امید است با توجه به تجربه و شناخت جنابعالی از خانواده‌های معظم شهدا، کرامت جامعه ایثارگری و خدمت‌رسانی به این قشر ارزشمند بیش از پیش مدنظر باشد که در این امر علاوه بر توصیه‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری نیز بارها حساسیت و اهمیت این جایگاه را یادآور شده‌اند.

بزرگ‌ترین درخواست جامعه ایثارگری طبق سفارش و تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) همکاری و هم‌افزایی دستگاه نمایندگی و بخش ریاست بنیاد است. از این رو با توجه به خدمات صادقانه شما در سنوات گذشته و شناخت کافی از بنیاد شهید، همکاری و همراهی جامعه ایثارگری در این برهه از زمان، بزرگ‌ترین نقطه قوتِ نمایندگی محترم ولی فقیه در این نهاد مقدس خواهد بود.

در این راستا، جهت تعامل هرچه بیشتر با بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرف اعضای هیئت فرزندان شهدای اسلام (بزرگ‌ترین اجتماع فرهنگی، مذهبی خانواده‌های معظم شهدا) موارد زیر به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ ایثارگری به حضور عالی تقدیم می‌گردد.

۱. با توجه به‌ منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) هماهنگی، همراهی و تعامل بیش از پیش نمایندگی ولی فقیه و معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند موجب تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی شود.

۲. دستور تعامل سازنده با نخبگان و پیشکسوتان ایثارگر و استفاده از ظرفیت ایشان، برای تدوین کارشناسی‌شده و هدفمند قوانین که جهت توانمندسازی جامعه هدف می‌تواند اقدامی موثر باشد.

۳. تاکید حضرتعالی بر اصل قرار گرفتن جایگاه نظارتی نمایندگی محترم ولی فقیه، همراه با نگاه ویژه به ظرفیت موسسه اندوخته شاهد و استفاده بهینه از توان شرکت‌های تحت اختیار حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهت تامین رفاه و معیشت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر که می‌تواند از برخی مشکلاتی که در گذشته شاهد آن بودیم، جلوگیری نماید.

۴. تاکید حضرتعالی به پیش‌گیری از اتخاذ تصمیمات احساسی و هیجانی در تامین منافع گروه یا اشخاص، همراه با مدیریت اندیشه‌محور و علمی مورد انتظار، که می‌تواند از ابعاد مختلف موجب تولید رویه و تصمیمات راهبردی و سنجیده در توسعه کمی و کیفی خدمات‌رسانی و تامین منافع همه ایثارگران باشد.

امید است در این سنگر بی‌بدیل خدمت، همواره موفق و پیروز باشید.

و من الله التوفیق
۱۴ دی ماه ۱۳۹۹
هیئت فرزندان شهدای اسلام»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار