کد خبر: 1032080
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی مناطق محروم با هدف تحقق سیاست‌های جهش تولید زیر چتر حمایتی ویژه دولت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمد اهلی در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیات وزیران، ایجاد و فعالیت واحدهای تولیدی در مناطق کمتر توسعه یافته از تخفیف و حمایت‌های خاص برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد: بخش ویلکیج شهرستان نمین در منطقه کمتر توسعه یافته قرار گرفته و با توجه به قرارگیری شهرک صنعتی ۲ اردبیل در این بخش، این شهرک صنعتی نیز شامل این تصویب‌نامه می‌شود.

اهلی ادامه داد: یکی از موارد مهم در این مصوبه معافیت مالیاتی ۱۳ ساله برای واحدهای صنعتی می‌باشد که اجرای این مصوبه یکی از خواسته‌های اصلی  واحدهای تولیدی این شهرک صنعتی است.

وی بیان کرد: از دیگر موارد این مصوبه اعمال برخی مشوق‌ها در مالیات بر ارزش افزوده و کاهش سود تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون  ۷۳ قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصدی افزایش یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها