کد خبر: 1030531
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
آیین بزرگداشت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور، شهید محسن فخری زاده در شهرستان عجب شیر با حضور جمعی ازمسئولان شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

امام جمعه شهرستان عجب شیر  در این آیین گفت: هر چند دشمن شهید فخری زاده را از ما گرفت اما ضربات اسلام کاری تر است.

حجت السلام محمود شربیانی اظهار داشت: شهید فخری زاده فردی مکتبی و الگوی برتر برای همه مردم ایران بود و باید شخصیت او را برای جامعه اسلامی بشناسانیم.

وی افزود: دانشمند شهید فخری زاده صاحب ابتکارو نوآوری در ارائه طرح هایی عملی بود و مردم از نعمت تلاشهای او بهره مند شدند.

حجت الاسلام شربیانی خاطرنشان کرد: شهید فخری زاده عاشق ولایت و امام و شهادت بود و این اخلاص وی را الگویی برای مردم کرده است.

امام جمعه عجب شیر گفت: خونی که از شهید و مظلومی بر زمین می ریزد بی تاثیر نخواهد ماند و وضع جامعه ما را اصلاح می کند و وحشتی بر دشمنان وارد خواهد کرد.

فرماندار شهرستان عجب شیر نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدری که خون خود را در مسیر عزت و پایداری ملت بزرگوار ایران و انقلاب اسلامی ایران هدیه کردند، گفت: در بین شهدای شاخص کشور، شهدای هسته‌ای هستند.
عادل اصغرپور افزود: خون پاک شهید فخری زاده چهره عوام فریب آمریکا و اعوان و انصارش را رسوا خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در طول ۴۲ سال گذشته اقدامات تروریستی از جانب دشمن تداوم داشته و دشمن سعی می  کند با ایجاد وحشت و جنگ مسلحانه و ترور نظام را شکست دهد در صورتی که نمی توانند به هدف که می خواهند برسند و هیچ قدرتی نمی‌تواند به مردم و به این مملکت آسیب وارد کنند.

وی ادامه داد: همه پیشرفتهای علمی و فناوری نظامی و موشکی توسط محققان و دانشمندان بی نام و نشان کشورمان صورت گرفته است و این نشان تعصب دانشمندان وجوانان به این نظام و به مرز و بوم است.

اصغرپور در پایان از سپاه و بسیج بابت برگزاری این یادواره قدردانی کرد و افزود: کار دانشمندان هسته‌ای ما با ترور و جنایت های دشمنان متوقف نخواهد شد و دشمن به آرزوی خود نخواهید رسید و این مسیر به قوت ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر