کد خبر: 1030053
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای توضیحات به دادسرا فراخوانده شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: پس از پایان رسیدگی به اتهامات شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران، وی مجرم شناخته شد. محکومیت بدوی مولاوردی صادر و به وی ابلاغ شد که شامل ۲ سال حبس تعزیری بابت در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با پوشش مسئولین نظام و با هدف برهم زدن امنیت کشور و ۶ ماه حبس تعزیری به دلیل فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. گفتنی است مولاوردی پیش‌تر نیز در دادگاه کیفری ۲ تهران به اتهام تشویق به فساد و فحشا و ترغیب افراد به انحرافات جنسی مستوجب تعزیر، مجرم شناخته شده و محکومیت وی صادر شده بود.

مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده دولت اول روحانی و دستیار در امور حقوق شهروندی در دولت دوازدهم است.

در همین رابطه و در پی انتشار اظهارات عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌سازمان حفاظت از محیط زیست در خصوص حضرت امام (ره) و ریشه‌های انقلاب اسلامی در مصاحبه با رسانه‌های مجازی، به گزارش برخی رسانه‌ها کلانتری به شعبه هفتم دادسرای کارکنان دولت احضار و در خصوص توهین به بنیانگذار انقلاب اسلامی تفهیم اتهام و با قرار تأمین آزاد شد. البته عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط‎زیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی درباره علت حضورش در دادسرای کارکنان دولت گفت: علت حضورم در دادسرا مربوط به تالاب انزلی بود و در این باره صحبت کردم.

وی درباره مطالب منتشره در خصوص احضارش به دادسرای کارکنان دولت به دلیل اظهارات توهین‌آمیزش به بنیانگذار انقلاب و همچنین آزادی‌اش با قرار تأمین سکوت کرد و در این باره صحبتی نکرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار