کد خبر: 1028596
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
مرد قصاب که با همدستی شاگرد نوجوانش دو زن جوان را با انگیزه سرقت به قتل رسانده‌بود، با حکم قضایی به دو بار قصاص محکوم شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  شهریور سال ۹۷، مأموران پلیس از قتل دو زن جوان در یک منزل مسکونی در خیابان نامجو باخبر و راهی محل شدند. مأموران بعد از حضور در محل، با اجساد دو زن جوان روبه‌رو شدند که گلوی آن‌ها بریده شده بود.

اجساد به نام‌های پری و مانا به پزشکی قانونی منتقل شد و در بررسی تلفن همراه دو مقتول، مشخص شد پری آخرین بار با حسام ۱۷‌ساله تماس داشته است. بنابراین حسام بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل دو زن با همدستی صاحبکارش خلیل اعتراف کرد. او به مأموران گفت: «خلیل قصاب است و با پری رابطه داشت. آن روز با او به خانه پری و مانا رفتیم که خلیل پس از مصرف شیشه تصمیم به سرقت از خانه آن‌ها گرفت و از من خواست دست و پای دو زن جوان را با طناب ببندم. آن‌ها شروع به داد و فریاد کردند که خلیل با چاقو گلویشان را برید. بعد از قتل همه خانه را گشتیم، اما پول و طلا پیدا نکردیم.»

با اقرار‌های متهم، خلیل بازداشت شد. او در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و راهی زندان شد.

پرونده در اولین جلسه محاکمه روی میز هیئت قضایی شعبه‌پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت. متهم با درخواست قصاص از سوی دو اولیای دم در جایگاه ایستاد و گفت: «قصد سرقت نداشتیم. آن روز به خاطر پول با دو مقتول درگیر شدم. سپس به خاطر مصرف شیشه به تنهایی آن‌ها را کشتم.» حسام نیز گفت: «پشیمانم وآن روز خلیل مرا فریب داد.»

در پایان هیئت قضایی مرد قصاب را به دو بار قصاص و حبس و پسر‌نوجوان را نیز به پنج‌سال حبس محکوم کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار