کد خبر: 1027882
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
‌رئیس سازمان صمت استان اردبیل:
رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: امسال در راستای حمایت از اشتغال و توسعه اقتصاد ۱۴۲ طرح تولیدی و صنعتی در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در جلسه ستاد تسهیلات رونق تولید اردبیل اظهار داشت: در راستای حمایت از اشتغال و توسعه اقتصاد برنامه‌های اساسی در دستور کار سازمان صمت استان با هدف شعار جهش تولید مبنای کار قرار گرفته که به همین منظور بهره‌مندی 10 واحد صنعتی از تسهیلات اشتغال‌زایی در دستور کاری است.

وی با اشاره به این که تصویب 580 میلیارد ریال برای ارائه تسهیلات به این میزان واحد صنعتی محقق شده است بیان کرد: همکاری بانک‌های عامل در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان یک اولویت اساسی برای ما است و در این زمینه با همکاری‌‌های مربوطه می‌توانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل ادامه داد: اهمیت به تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی و مؤلفه‌های جهش تولید برای برطرف‌سازی مشکلات مربوطه اولویت اساسی است که در این زمینه به دنبال ارائه اوراق بها‌دار و استفاده از این مسئله برای تحقق مؤلفه‌های جهش تولید هستیم.

صادقی ادامه داد: درصدد رفع مشکلات سرمایه گردش بنگاه‌ها و نیز رفع موانع تولید و اشتغال‌زایی پایدار برای توسعه اقتصادی منطقه هستیم که در این زمینه بررسی‌های کارشناسانه برای معرفی واحدهای راکد به بانک‌های عامل در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی در راستای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در سطح استان انجام یافته و به همین منظور برای امسال راه‌اندازی 142 طرح تولیدی و صنعتی در استان محقق شده است که برنامه‌ریزی‌ برای بهره‌برداری از این طرح‌ها اولویت اساسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر