کد خبر: 1025915
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
طبق آخرین آمار جهانی ۴۸ میلیون و ۴۳۸ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در شب گذشته با ابتلای بیش از ۱۰۸ هزار نفر رکورد جدیدی از خود بجای گذاشت.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۴۸ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۹۴۴ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۲۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۴ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۵۱۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۰۸ هزار و ۳۸۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۳۵۵ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۳۹ هزار و ۸۳۹ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۵۰ هزار و ۴۶۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۸۶ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۲۴ هزار و ۳۵۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۳ هزار و ۸۱۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۹۴۱ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۶۱ هزار و ۱۷۰ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، اسپانیا، آرژانتین و کلمبیا نیز به‌ترتیب با یک‌میلیون و ۶۹۳ هزار و ۴۵۴، یک‌میلیون و ۵۴۳ هزار و ۳۲۱، یک‌میلیون و ۳۵۶ هزار و ۷۹۸، یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۹۲۸ و یک‌میلیون و ۱۰۸ هزار و ۸۴ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های انگلیس با یک‌میلیون و ۹۹ هزار و ۵۹ مبتلا و مکزیک نیز با ۹۴۳ هزار و ۶۳۰ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۷ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۸۰۹، ۶ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۱۹ و ۵ میلیون و ۶۴ هزار و ۳۴۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار جهانی ویروس کرونا +جدول

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار