کد خبر: 1024364
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
شبکه تخصصی گفتگو به تحلیل همزمان مناظره انتخاباتی آمریکا می‌پردازد
بر اساس شنیده‌ها رادیو گفتگو با ترجمه همزمان بخش‌هایی از مناظره با کمک کارشناسان روابط و سیاست بین الملل اقدام به تحلیل و ارزیابی صحبت‌های نامزد‌های ریاست جمهوری آمریکا خواهد کرد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: رادیو گفتگو که بصورت ۲۴ ساعته در موضوعات مختلف سیاست داخلی و بین المللی، اجتماعی، اقتصادی و ... برای مخاطبان فرهیخته خود برنامه سازی می‌کند در اقدامی به هنگام تصمیم به پخش آخرین مناظره پایانی دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا گرفته است.
آنچه مسلم است اینکه در جریان انتخابات و مناظرات انتخاباتی آمریکا، بداخلاقی‌های رقبا و حامیانشان به اوج می‌رسد و برخی واقعیت‌ها عیان می‌شود. در دور قبلی انتخابات آمریکا هم؛ خانم کلینتون چهره واقعی رقیب و حریف خود؛ دونالد ترامپ را برملا کرد و ترامپ هم به تروریست سازی و داعش پروری دولت باراک اوباما و دستیارانش از جمله خانم کلینتون اشاره کرد!
در واقع این مناظره ها، سندی بدون روتوش از ماهیت سیاستمداران و احزاب سیاسی و صحنه تحولات سیاسی آمریکا را عیان می‌کند. واقعیتی که در دور نخست مناظره ترامپ و بایدن هم اتفاق افتاد. ترامپ و بایدن روز ۲۹ سپتامبر (هشتم مهرماه) در مناظره اول مقابل یکدیگر قرار گرفتند و به گفته برخی رسانه‌های آمریکا این مناظره یک شرمساری ملی بود.
اهمیت این مناظرات برای گستره مخاطب داخلی؛ نه تنها آشنایی بیشتر با ماهیت و بن مایه یکسان احزاب سیاسی آمریکا را بدنبال خواهد داشت؛ بلکه با مشی و رویکرد دو رقیب بر آمده از دل این احزاب، درباره موضوعات مهم و راهبردی داخل امریکا، جهان و نیز کشورمان همچون موضوع برجام، پیشرفت‌های هسته‌ای و موشکی و نیز نقش ایران در منطقه غرب آسیا و محور مقاومت که مانع از تحقق نقشه‌های مداخله جویانه و توسعه طلبانه آمریکا شده است و... بیش از پیش و از زبان و دریچه نگاه مستقیم رقبای یاد شده، آشنا می‌شوند. این آشنایی قطعا موجب قضاوت دقیقتر هم نسبت به دشمن درجه یک مردم ایران خواهد شد و هم اینکه حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظلومیت مردم بزرگ ایران را در اذهان بیشتر نمایان می‌سازد.
بر اساس شنیده‌ها از برخی منابع خبری، رادیو گفتگو مناظره پایانی دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا را بصورت زنده و همزمان همراه با تحلیل و ارزیابی کارشناسان مسایل سیاسی پخش خواهد کرد.
این پنجاه و نهمین انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکاست و نتیجه‌ی آن می‌تواند تمدید دوره‌ی ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ»، نامزد جمهوری‌خواهان و چهل‌وپنجمین رئیس‌جمهور آمریکا، یا انتخاب «جو بایدن»، نامزد دموکرات‌ها، به عنوان چهل‌وششمین رئیس‌جمهور آمریکا باشد.
این مناظره ۲۲ اکتبر (بامداد روز جمعه دوم آبان، ساعت ۰۴:۳۰ دقیقه) در ­شهر «نَشویل» ایالت «تِنسی» برگزار می‌شود؛ و مجری و هدایت‌کننده این مناظره هم «کریستِن وِلکِر»، مجری شبکه ان‌بی‌سی نیوز خواهد بود.
علاقه مندان می‌توانند؛ این مناظره و برنامه‌های دیگر شبکه رادیویی گفتگو را علاوه بر موج اف ام ردیف ۵/۱۰۳ مگاهرتز، از طریق نصب اپلیکیشن ایرانصدا بر روی تلفن همراه خود، گیرنده‌های دیجیتال بر روی کانال ۲۱۲ تلویزیون و همچنین سایت رادیو گفتگو به نشانی radiogoftogoo.ir بشنوند.
انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری امریکا ۱۳ آبان سال جاری برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار