کد خبر: 1023328
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
مدیر شبکه تلویزیونی اربعین:
مدیر شبکه تلویزیونی اربعین از استقبال میلیونی از این شبکه در ایام اربعین امسال خبر داد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: سید مصطفی موسوی مدیر شبکه تلویزیونی اینترنتی اربعین در اهمیت راه اندازی این شبکه اینترنتی گفت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ماندن مردم در خانه و زیارت از راه دور و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، این تلویزیون با بهره گیری از امکانات کلیه دفاتر نمایندگی سازمان در خارج از کشور در جهت باز کردن پنجره‌ای جدید در پرداختن به موضوع اربعین و سید الشهدا در کل دنیا توانست گام موثری بردارد.وی افزود: ارتباط با همه دفاتر و ارائه گزارش عزاداری‌های اربعین از سرتاسر دنیا نشان دهنده آن است که عشق به سیدالشهدا در تمام دنیا جاری است میزان مخاطب در فضای مجازی، تلوبیون و سپهر در ایام اربعین به بیش از یک و نیم میلیون بیننده در روز هم رسید و تلوبیون از نظر بیننده در این خصوص رکورد زد. خوشبختانه استقبال خوبی از این تلویزیون اینترنتی بعمل آمد.
مدیر شبکه تلویزیونی اربعین گفت در دهه آخر صفر با توجه فرصت باقیمانده و مظلومیت پیامبر، تمرکز این تلویزیون به روی شخصیت و جایگاه پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌باشد و با اندیشمندان مطرحی از سرتاسر دنیا در رابطه با شخصیت و جایگاه نبی مکرم به گفتگو می‌پردازیم که در فضای مجازی منشر می‌شود و تصاویری از حرم نبوی برای عرض ارادت از راه دور از شبکه اربعین پخش می‌شود.
تلویزیون اینترنتی اربعین با طراحی یک کنداکتور جامع ۶ تا ۱۰ ساعته، در روز با پوشش تصویری زنده از مسیر‌های پیاده روی و ارائه گزارش‌های خبری از عتبات عالیات فعالیت خود را آغاز کرد.
با راه اندازی استودیو‌های مختلف در کربلا و مسیر راهپیمایی و همچنین یک استودیو در تهران، مراسم راهپیمایی اربعین با شکوه هر چه بیشتر و با هدف عمق بخشیدن به آن از طریق تلویزیون اینترنتی اربعین پخش شد.
شایان ذکر است تلویزیون اینترنتی اربعین با اهتمام امور بین الملل سازمان (فهیم دانش، مشاور رییس سازمان و مدیر کل امور بین الملل) و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و مشارکت دفاترنمایندگی سازمان ، معاونت فضای مجازی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از ابتدای ماه صفر شروع به کار کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار