کد خبر: 1023288
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه به افزایش سهیمه آراد برخی نانوایی‌ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این نانوایی‌ها برای حذف صف‌های طولانی و رفع مشکل نان در شهرستان به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد.

 سید علی موسوی حسینی در جلسه ای که با حضور اکیپ های بازرسی از نانوایی های مراغه برگزار شد، اظهار داشت: مردم نگرانی از کمبود آرد و نان در شهرستان نداشته باشند و به شایعات توجه نکنند.
وی گفت: ذخیره آرد به اندازه کافی در شهرستان وجود دارد  و شایعه سازی ها و جو روانی ایجاد شده موجب صف های طولانی در مقابل نانوایی های لواش پز شده است.
موسوی حسینی افزود: خوشبختانه در خصوص نانوایی های سنگگ پز، بربری، نان روغنی و فانتزی در شهرستان هیچ مشکلی نداریم و تنها در نانوایی های لواش پز شاهد تجمع و صف های طولانی هستیم که با اتخاذ تدابیری در حال حل شدن است.
وی گفت: همچنین بزودی در تمامی سوپرمارکت ها و مغازه های محلات نان لواش توزیع خواهد شد.
فرماندار مراغه اضافه کرد: انتظار می رود مردم در این راستا همکاری های لازم را داشته باشند و به اندازه نیاز نان تهیه و مصرف کنند.
موسوی حسینی گفت: فصل برداشت محصول، تعطیلی خودسرانه تعدادی از نانوایی ها در روز اربعین، شایعه افزایش قیمت نان، شایعه کمبود آرد در شهرستان، ایجاد جو روانی و فضاسازی های بی پایه و اساس از جمله دلایل ایجاد صف های طولانی در مقابل نانوایی ها در چند روز اخیر بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر