کد خبر: 1019607
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

رپورتاژ آگهی/ در این گزارش تمام محصولات مورد نیاز جهت داشتن یک پارکینگ تمام اتوماتیک ، از کرکره برقی گرفته ، تا جک درب و سایبان برقی را معرفی خواهیم نمود.

کرکره برقی پارکینگ

یکی از انواع درب که امروزه بسیار زیاد جهت ورودی پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد درب کرکره ای است.

حتماً شما از خود می پرسید که مزیت کرکره برقی برای پارکینگ چیست که تا این حد پر استفاده شده است؟!

مزیت های کرکره برقی پارکینگ

قیمت ارزانتر در مقایسه با ساخت درب
رنگ کوره ای و کارخانه ای
عدم اشغال فضا در هنگام باز شدن
خرابی کمتر و عدم نیاز به تعمییرات مداوم

با توجه به موارد گفته شده روز به روز شاهد نصب بیشتر این محصول بجای جک های درب پارکینگ هستیم.

امروزه کرکره های برقی بسیار زیبایی تولید می شوند و دیگر مانند گذشته نیست که با نصب درب کرکره ای برای پارکینگ منزل شما بشکل مغازه و سوپر مارکت بشود و طرح ها کاملاً متفاوت هستند.

شما می توانید از انواع رنگهای تیره ، طرح های دکورال ، تیغه های پانچ و شفاف جهت درب پارکینگ استفاده نمایید و علاوه بر مزیت های فوق العاده که در بالا به آن اشاره شد، از زیبایی منحصر بفرد کرکره های مدرن امروزی نیر بهره مند شوید.

انواع کرکره برقی ، جک درب پارکینگ و آرام بند درب

تفاوت نصب کرکره پارکینگی برای ساختمان نوساز و قدیمی

معمولاً برای ساختمان های نوساز جنوبی (حیاط پشت) به دلیل ارزانتر تمام شدن کار سازنده های ساختمان کرکره برقی بجای درب آهنی نصب می کنند. البته بصورت ناخواسته از مزیت های دیگر کرکره برقی مانند عدم اشغال فضای پارکینگ در هنگام باز بودن درب نیز بهره مند می شوند.

اما برای ساختمان های نوساز شمالی ( حیاط جلو ) ، معمولاً درب آهنی بعنوان درب اصلی پارکینگ نصب می شود. در این ساختمانها بعد از مدتی که تمام واحدها فروش رفت خود مالکین آپارتمانها جهت ضد سرقت نمودن پارکینگها و اتومبیل های خود اقدام به نصب درب درم کرکره ای بر روی رمپ های ورودی ساختمان می کنند تا ورود افراد متفرقه به فضای پارکینگ را محدود کنند.

گاهی نصب پارکینگ برای درب دوم و زیر رمپ با محدودیت هایی همراه است ، پس لطفا سازندگان عزیز در حین طراحی و ساخت ساختمان ، محاسبات و اجرا را به گونه ای در نظر بگیرند حداقل ارتفاع کف تمام شده تا سقف پارکینگ ها و دهانه رمپ 245 سانتیمتر باشد تا در آینده به آسانی بتوان کرکره پارکینگی را نصب نمود.

جک درب پارکینگ

یکی دیگر از مواردی که برای اتوماتیک نمودن درب پارکینگ انجام می شود ، نصب جک درب پارکینگ است.

تقریباً تمام شما با این جک های پارکینگی آشنایی دارید و نیاز به توصیح خاصی نیست. ولی چون تنوع برند جک پارکینگی بسیار زیاد است معمولاً خریداران سردرگم می شوند و نمی دانند کدام مدل ها را خریداری کنند.

کدام مدل جک پارکینگی را بخرم؟

اگر این سوال ذهن شما را نیز مشغول کرده است با ما همراه باشید.

نحوه خرید جک های پارکینگ ایتالیایی

در طی 20 سال گذشته برندهای بسیار زیادی به بازار کشورمان آمدند که بعضی ماندگار شدند و بعضی دیگر پس از مدتی دیگر وارد نشد و خریداران را با مشکل لوازم یدکی مواجه ساخت.

امروزه مشکل لوازم یدکی بسیار بیشتر شده است و با توجه به گرانی ارز و سختی واردات ، بسیاری از وارد کنندگان ، دیگر توجیح اقتصادی در فروش جک های پارکینگی نمی بینند و به سمت بازارهای دیگر رفته اند.

پس فقط برندهای بسیارقدیمی و پرفروش برای وارد کنندگان خود همچنان اقتصادی به شمار می آیند و بازار فروش خوبی دارند.

اگر خواستید جک درب پارکینگ ایتالیایی خریداری کنید حتما دقت کنید که برندهای خاص و کم فروش را خریداری نکنید که احتمال عدم وجود لوازم و قطعات یدکی بسیار بالا است.

در خرید برندهای معروف بازار نیزبسیار دقت کنید که انواع مشابه و تقلبی انها در بازار یافت می شود و از جای مطمئن خرید خود را انجام دهید.

انواع کرکره برقی ، جک درب پارکینگ و آرام بند درب

نحوه خرید جک های پارکینگی ایرانی

با کم شدن جکها وارداتی ، برندهای مختلف ایرانی تولید و به بازار عرضه شده اند.

تنوع و تعداد این جکها آنچنان زیاد است که در کمتر کشوری شاهد این حجم از تولید جک پارکینگ می باشیم. شاید تنها کشوری که تنوع برندهای تولیدی آن بیشتر از ایران باشد ، ایتالیا است که مهد جک های پارکینگ به شمار می آید.

این تنوع زیاد هم خوب است و خوشحالیم که تولید داخل داریم و هم نگران کننده است. چون بسیاری از این برند ها توسط افراد و کارخانه هایی تولید شده اند که تجربه کافی در این زمینه نداشته اند و سیم پیچ ، مدار فرمان ، میل ماردون و قطعات ناکارآمد در ساخت آنها استفاده شده و خرابی بسیار زیادی دارند.

حتی بعضی از انواع جک ایرانی در هنگام نصب در همان روز اول مشکلات فنی و خرابی دارند که بسیار نا امید کننده است.

پس اگر خواستید جک درب پارکینگ ایرانی خریداری کنید ، به دنبال مارکهای نو ظهور و ارزان قیمت نباشید و از برندهای با تجربه و با کیفیت ایرانی نظیر سیماران استفده نمایید.

برندهای قدیمی تر ایرانی به مرور زمان مشکلات خود را حل نموده اند و برای مثال جک سیماران مدل فراز S به آسانی با برندهای معروف و گران قیمت ایتالیایی رقابت میکند.

نتیجه گیری : اگر قصد خرید جک درب پارکینگ دارید، فارغ از ایرانی و ایتالیایی بودن ، حتما از برندهای قدیمی و با تجربه بازار انتخاب کنید.

معمولاً فروشندگان برندهای نوپا را بدلیل سود بیشتر به شما معرفی می کنند . لطفا تحت تاثیر تبلیغات فروشندگان قرار نگیرید و با تحقیق خوب محصول مناسب را خریداری نمایید.

 

جک درب ورودی - آرام بند درب

در میان مردم جک درب ورودی به آرام بند درب نیز معروف است. این محصول عمدتا وارداتی و محص.ل کشورهای چین ، کره ، ژاپن ، آلمان و ایتالیا است.

آرام بند درب آهنی ورودی

اگر برای درب آهنی که سنگین تر است می خواهید آرام بند نصب نمایید معمولاً برندهای NHN ، KING و GEZE که محصول کشورهای کره ، ژاپن و آلمان هستند مورد استفاده قرار می گیرند.

طبیعی است که کینگ ساخت کره ارزانترین و گزه آلمان گران قیمت ترین نوع آرام بند در این لیست 3 محصولی است. البته با توجه به افزایش بیش از حد قیمت ارز، حتی خرید کینگ هم متاسفانه این روزها چندان آسان نیست.

انواع کرکره برقی ، جک درب پارکینگ و آرام بند درب

آرام بند درب های چوبی ، آلومینیوم و ضد سرقت

اگر برای دربهای چوبی ، آلومینیوم ، آرام بند درب سرویس بهداشتی UPVC ، درب ضد سرقت و درب لابی نیز قصد خرید آرام بند دارید، معمولاً مدودیتی در انتخاب ندارید و انواع و اقسام برندهای مختلف تا قدرت 60 کیلوگرم در بازار موجود هست که می توانید انتخاب و نصب نمایید.

البته به توصیه بخش فنی دیدبان یکی از بهترین برندها برای این دربها ، آرام بند ریوبی است که هم کیفیت بسیار بالایی دارد و هم رنج قیمت خوب و منطقی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار