کد خبر: 1019088
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
"مدرسه فیلیمو"، به عنوان یک پلتفرم VOD آموزشی، محصول جدید «صباایده»، از پاییز فعالیتش را آغاز خواهد کرد.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: به گزارش روابط‌عمومی فیلیمو، هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی ١٤٠٠-١٣٩٩، در مدرسه فیلیمو پایه‌های تحصیلی اول تا نُهم، کاملا منطبق با سرفصل‌های کتب درسی با رویکرد "تحول و کیفی سازی آموزش" تدریس خواهد شد. این مدرسه مبتنی بر اصول "لذت یادگیری" و "عدالت آموزشی" است.

در این مدرسه، با بهره‌گیری از متخصصان خلاق و زبده در حوزه تعلیم و تربیت، بیش از ۱۵۰ معلم و دبیر و استاد با تکنیک‏‌های آموزش خلاق به سرپرستی علی عبدالعالی، دانش‌یار دانشگاه علم و صنعت، پژوهش‌گر و ایده پرداز آموزش‌های نوین، مسئولیت تولید و برنامه سازی ویدئو‏های آموزشی را به شیوه خلاقانه و دل‌چسب برای دانش‌آموزان عهده دار می‌باشند. تمامی دبیران و اساتید و کارشناسان مدرسه فیلیمو، با روش «سرگرم آموزی» تلاش بر تولید و ارائه محتوای آموزشی جذاب و مهیج و تاثیرگذار خواهند کرد.

این ۱۵۰ معلم و استاد در بیش از ۲۰ دپارتمان علمی و مهارتی همچون ادبیات، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، تاریخ، جغرافی، اجتماعی، ریاضیات، هندسه، دینی، مفاهیم قرآن، عربی، زبان انگلیسی، مهارت، هنر و خلاقیت، ورزش و سلامت و گیمیفیکیشن مشغول فعالیت‌اند.
در مدرسه فیلیمو دروس مقاطع دبستان ۱و۲ و متوسطه ۱ به صورت کاملا «پوشا» در قالب ویدیو‌های جذاب مشتمل بر نمایش، آزمایش، بازی و انواع ویدئوگرافی‌ها ارائه می‌‏‌شوند، به گونه‏‌ای که هیچ‌کدام از مباحث کتاب‏های درسی از قلم نخواهد افتاد.

مدرسه فیلیمو، با هدف لذت یادگیری، فرصت تحصیلی برابر و عدالت آموزشی، از اوایل فصل پاییز، با روش‌های خلاقانه و مهارت محور و با رویکرد نوین برنامه سازی آموزشی از جمله بهره گیری از چهره‌ها و هنرمندان برای تولید برنامه آموزشی، آغاز به کار خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار