کد خبر: 1017382
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای مرحله اول طرح سراسری مقابله با زمین خواری و آزاد سازی هزار و ۱۳۸ هکتار از اراضی ملی خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار"محمدرضا مقیمی" با اعلام خبر اجرای طرح سراسری و عملیاتی پیشگیری و مقابله با زمین خواری به مدت سه روز در سراسرکشور اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی افرادی را که به صورت غیرمجاز اراضی ملی و جنگلی را تصرف کرده بودند، شناسایی و ۳۵۴ متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به این که در این طرح هزار و ۱۳۸ هکتار از اراضی ملی ومنابع طبیعی رفع تصرف غیر قانونی شد، تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی همچنان طرح عملیاتی مقابله با زمین خواری را در فواصل زمانی مختلف سال دنبال کرده تا تصرف و دست اندازی به اراضی ملی از رونق افتاده و هزینه‌های ارتکاب جرم نیز برای افراد سودجو افزایش پیدا کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی و اراضی ملی نیز پس از رفع تصرف به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در استان‌های هدف طرح تحویل شد.

سردار مقیمی با بیان اینکه حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سود جویان همواره در دستور کار این پلیس قرار دارد، از هموطنان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه زمین خواری و تعرض به اراضی ملی موضوع را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار