کد خبر: 1016285
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:
نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به عظمت و ارزش شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم آل الله، گفت: شهدای مدافع حرم در حقیقت راه شهدای کربلا را رفتند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم سرایی  به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «حامد جوانی»، افزود: این شهدا برای همیشه یاد و نام خود را در تاریخ اسلام و تشیع به یادگار گذاشتند و باید همه قدردان این فداکاری ها و از جام گذشتگی های آنان باشیم.

وی اظهار داشت: وقتی تصاویر، خاطرات و واگویه های شهدای مدافع حرم از جمله حامد جوانی را می‌بینیم و می‌شنویم، روضه حضرت علی اکبر(ع) تداعی می شود و وقتی دستان قطع شده این شهید والامقام را تجسم می‌کنیم ما را میهمان روضه حضرت عباس(ع) می کند.

سرایی ادامه داد: به واقع این شهدای مظلوم جام بر کف نهاده و برای دفاع از حریم علوی رهسپار سوریه شدند تا ارزش ها، اهداف و آرمان های نهضت عاشورا و شهدای کربلا برای همیشه تاریح جاویدان بماند.

وی گفت: وقتی پدر شهید جوانی نحوه حضور خود در سوریه و بالای سر فرزندش را تعریف می کنند به واقع زبان حال حضرت سیدالشهدا است وقتی بر پیکر تکه تکه فرزندش حضرت علی اکبر حاضر می شود.

سرایی یادآور شد: تداعی چنین صحنه هایی سند افتخار یک خانواده اصیل شیعی و خانواده شهید جوانی است.

به گفته وی شهید حامد جوانی سیره شهدا را برای زندگی انتخاب کرده بود و در نهایت به آرزوی خود رسید.

پدر شهید جوانی نیز در این دیدار گفت: حامد که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود سردار سلیمانی به دیدار او آمد و از ما دلجویی می کردند و چشم هایش لبریز اشک می شد.

جعفر جوانی ادامه داد: وقتی به ایشان گفتم سردار گریه نکنید، گفتند من برای حامد گریه نمی کنم به حال خودم گریه می کنم که چطور حامد و حامدها خیلی زود این مسیر نورانی را سپری می کنند و نزدیک چهل سال است به دنبال شهادتیم اما نمی رسیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر