کد خبر: 1014323
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
پلیس تهران از دستگیری یکی از زورگیران مسافرکش نما با تیزهوشی دختر جوان خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند از دستگیری یکی از زورگیران مسافرکش نما با تیزهوشی دختر جوان خبر داد.

سرهنگ میررضا بهرامی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۲۳ سه شنبه چهاردهم مرداد دختر جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت رمزی با ماموران صحبت کرد و در خواست نیروی کمکی کرد که خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری به پارک کوهستان در خیابان سعیدی اعزام شدند.

وی افزود: ماوران پس از ۱۵ دقیقه گشت زنی در پارک با دختر جوانی روبرو شدند که سراسیمه به سمت ماموران در حال دویدن بود، دختر جوان اعلام کرد که در میدان قدس سوار خودروی پژو ۴۰۵ که مسافرکش بود شدم که ۲ جوان مسافر دیگر نیز داخل خودرو نشسته بودند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در اظهارات دختر جوان مشخص شد که ۲ پسر جوان و راننده همدست بودند و ۲ جوان با تهدید قمه اقدام به زورگیری کردند که دختر جوان با تیزهوشی در تماس با پلیس به سارقان عنوان کرده که گوشی موبایل و پول به آن‌ها می‌دهد و دیگر کاری با او نداشته باشند که ماموران با شنیدن صدای دختر جوان در محل حاضر شدند.

رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند اظهار داشت: ماموران در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی پژو ۴۰۵ شده و همین سرنخ کافی بود تا صاحب خودرو در غرب تهران دستگیر شود و دختر جوان نیز با دیدن پسر جوان عنوان کرد که وی یکی از زورگیران مسافرکش نما است.

سرهنگ بهرامی گفت: گوشی سرقتی نیز از متهم کشف شد و پسر جوان که هیچ سابقه‌ای در پرونده اش ندارد در اعترافاتش عنوان کرد که با ۲ تن از همدستانش برای سرگرمی دست به این سرقت زده است.

وی در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات برای دستگیری ۲ متهم دیگر ادامه دارد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار