کد خبر: 1012913
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

امروزه اغلب مسافران متوجه ضرورت خرید بیمه مسافرتی برای سفرهای خارجی خود هستند. از این رو پس از تصمیم به سفر، همواره به دنبال راهی برای خرید ساده تر این بیمه نامه هستند. بدین ترتیب برخی از آنها به دفاتر بیمه مربوطه در سراسر کشور مراجعه می‌کنند و برخی دیگر به دنبال یک سامانه معتبر برای خرید اینترنتی بیمه سفر می‌گردند. از آنجایی که خریدهای حضوری و مراجعه به دفاتر بیمه امروزه دیگر از جمله راه های منسوخ شده برای خرید یک خدمت گردشگری به شمار می‌رود، ما سعی داریم در ادامه این مطلب با عنوان " آشنایی با 5 مرحله مهم در خرید و تمدید بیمه مسافرتی " به بررسی مراحل خرید اینترنتی بیمه مسافرتی بپردازیم؛ با قاصدک 24 همراه باشید.

انتخاب یک سامانه معتبر برای خرید بیمه مسافرتی

در مرحله نخست بهتر است سامانه ای را برای خرید اینترنتی بیمه مسافرتی خود انتخاب نمایید که از سابقه و اعتبار کافی در این زمینه برخوردار باشد. همچنین برای کاهش زمان خرید خود بهتر است مجموعه ای را برگزینید که کلیه خدمات مسافرتی را به صورت یکجا به مسافران خود ارائه می‌دهد. با این کار می‌توانید بلافاصله بعد از خرید بلیط هواپیما خارجی خود، بیمه مسافرتی مورد نظرتان را نیز تهیه کرده و کلیه ملزومات مورد نیاز برای سفر خود را از یک مجموعه خریداری نمایید.

به طور مثال اگر شما مجموعه قاصدک 24 را برای این کار انتخاب کرده باشید حتماً متوجه شده اید که این سامانه در کنار ارائه انواع بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، بیمه مسافرتی قاصدک 24 را نیز به عنوان یک خدمت به مشتریان خود ارائه می‌کند. از این رو شما می‌توانید به راحتی پس از خرید بلیط هواپیما خود، به بخش دیگر این وب سایت مراجعه نمایید و بیمه نامه سفر خود را نیز در کوتاهترین زمان ممکن خریداری کنید. البته بد نیست بدانید که اگر شما بلیط هواپیما خارجی خود را در قاصدک 24 برای مسیرهای آسیایی خریداری کرده باشید، بیمه مسافرتی به صورت رایگان به شما تعلق می‌گیرد. بنابراین از این تسهیلات استفاده کنید و سفری کم هزینه تر را تجربه نمایید.

آشنایی با ۵ مرحله مهم در خرید و تمدید بیمه مسافرتی
انتخاب پلن مناسب برای سفر شما

شما در خرید اینترنتی بیمه مسافرتی خود پس از انتخاب مقصد و مدت زمان سفرتان با پلن های گوناگونی مواجه خواهید شد که از نظر تعهدات و سقف پوشش با هم متفاوت هستند. بنابراین در این مرحله باید به دقت این پلن ها را بررسی نمایید و بهترین بیمه را برای سفر خود انتخاب کنید. فراموش نکنید که این کار را باید با توجه به شرایط مقصد خود به انجام رسانید. به طور مثال اگر به یک منطقه گرمسیری سفر می‌کنید و به طور معمول در سفر دچار گرما زدگی می‌شوید بهتر است پلنی را برای خرید انتخاب نمایید که تعهدات درمانی بیشتری را شامل می‌شود. چرا که با این کار می‌توانید با خیال آسوده تری برای سفر خود مهیا شوید.

خرید بیمه مسافرتی با پرداخت کل هزینه

بعضی از مسافران سوال می‌کنند که آیا می‌توان هزینه بیمه مسافرتی را به صورت اقساط پرداخت کرد؟ در جواب این کاربران باید بگوییم هر چند که خرید بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما در قاصدک 24 به صورت قسطی ممکن است اما بیمه های مسافرتی نقداً خریداری می‌شوند و به هنگام خرید آنها، باید کل هزینه را پرداخت نمایید. البته لازم به ذکر است که این بیمه نامه ها حق بیمه زیادی ندارند و بدون نیاز به دوره انتظار خریداری می‌شوند. از این رو اعتبار آنها به محض درج مهر خروج در پاسپورت آغاز خواهد شد و معمولاً حدود یک سال بعد به پایان می‌رسد. از این رو برای خرید بیمه مسافرتی در قاصدک 24 می‌بایست بعد از اتصال به درگاه بانکی، کل هزینه بیمه نامه که مبلغ ناچیزی است را پرداخت نمایید.

بیمه های مسافرتی قابل تمدید نیستند

اگر در سفر گذشته خود یک بیمه مسافرتی را خریداری نموده اید و حال پس از اتمام زمان اعتبار این بیمه نامه به دنبال تمدید آن هستید، باید بدانید که بیمه های مسافرتی قابل تمدید نیستند. چرا که این بیمه نامه ها کوتاه مدت اند و در بازه زمانی مشخصی صادر می‌شوند. این اعتبار از زمان خروج شما از کشور شروع و بسته به مدت زمان خریداری شده که در متن بیمه نامه قید می‌شود از یک هفته تا یکسال اعتبار دارد. بر این اساس پس از پایان مدت زمان اعتبار، شما دیگر قادر به تمدید بیمه مسافرتی خود نیستید و می‌بایست یک بیمه نامه جدید را برای خود خریداری نمایید.

بیمه جزو مدارک سفر است آن را فراموش نکنید

بعد از خرید بیمه مسافرتی خود و دریافت آن، بیمه نامه سفرتان را نیز در کیف مدارک خود قرار دهید. فراموش نکنید که شما برای دریافت ویزا، جبران خسارات و هزینه های پزشکی و دیگر تعهدات بیمه ای خود نیاز به ارائه این بیمه نامه دارید. از این رو حتماً در حفظ و نگهداری از آن کوشا باشید.

آشنایی با ۵ مرحله مهم در خرید و تمدید بیمه مسافرتی
در پایان فراموش نکنید که اگر با تورهای مسافرتی سفر می‌کنید باید حتماً در خصوص این موضوع اطلاعات لازم را کسب کنید و قبل از خرید تور مورد نظر، مطمئن شوید که شما در سفر از خدمات بیمه برخوردار هستید. همچنین به یاد داشته باشید که از وب سایت قاصدک 24 به جز خرید بیمه مسافرتی و بلیط هواپیما خارجی، می‌توانید برای خرید بلیط اتوبوس، قطار و حتی رزرو هتل به صورت آنلاین نیز بهره بگیرید. اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 نیز به شما در خرید ساده تر خدمات سفر کمک می‌کند از این رو با دانلود و نصب نسخه اندروید این اپ از کافه بازار می‌توانید از امکانات آن بهره مند شوید.

منبع:

https://bit.ly/30QjE7e

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار