کد خبر: 1011621
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تدبیری درست و حرفه‌ای اسامی بازیکنان مد نظرش برای فصل آینده را مشخص کرده، اما برای آنکه لطمه‌ای به تیمش وارد نشود این فهرست محرمانه را منتشر نخواهد کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به اختلاف امتیاز خود با سایر مدعیان شانس زیادی برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر دارد. این تیم بلافاصله بایستی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده تا شانس خود را برای این مسابقات نیز بیازماید.

تغییر برنامه یحیی به خاطر لیگ قهرمانان

طبق قوانین کمیته اجرایی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا، به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا تیم‌ها می‌توانند از بازیکنان جدید خود در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی که در منطقه غرب آسیا بطور متمرکز از ۲۴ شهریورماه در کشور قطر برگزار می‌شود استفاده کنند. از این رو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بر خلاف تصمیم اولیه قصد دارد لیست بازیکنان مدنظر خود برای فصل آینده را در روز‌های پیش رو به افشین پیروانی داده تا سرپرست این تیم با همکاری مدیران باشگاه اقدام به جذب آن‌ها کند.

پیروانی مدیر نقل و انتقالات پرسپولیس

افشین پیروانی که رابطه خوبی با گل محمدی و مدیران باشگاه دارد مسئولیت نقل و انتقالات این تیم را در تابستان سال جاری بر عهده دارد. او قرار است خیلی زود پای میز مذاکره با بازیکنان مدنظر سرمربی تیم نشسته و آن‌ها را متقاعد به حضور در تیم کند.

لیست خرید پرسپولیس تهیه شده است

لیست خرید سرخپوشان برای فصل آینده را گل محمدی بطور کامل انتخاب کرده است، اما به هیچ وجه قرار نیست رسانه‌ای شود. برگزاری بازی‌های باقیمانده لیگ برتر و حضور در بین چهار تیم پایانی جام حذفی باعث حساسیت روی این موضوع شده تا تمرکز بازیکنان فعلی سرخپوشان پایتخت به هم نخورد.

بازیکنان جدید با سابقه بازی برای یحیی

پیگیری‌های خبرنگار مهر، نشان می‌دهد بازیکنانی که تعدادی از آن‌ها سابقه بازی کردن برای این مربی را در تیم‌های دیگر داشته اند جزو خرید‌های فصل اینده پرسپولیس هستند.

البته یحیی قصد دارد سه بازیکن سابق خود را به همراه سه بازیکن جدید به پرسپولیس اضافه کند تا قدرت دفاعی و همچنین هجومی تیمش را زیاد کند.

مازاد‌ها هنوز نامشخص هستند

لیست خرید پرسپولیس در حالی مشخص شده است که فعلا خبری از بازیکنان خروجی پرسپولیس نیست. گل محمدی که به آرامش در رختکن تیم اعتقاد دارد اصلا نمی‌خواهد با ارائه لیست مازاد خود مشکلی در این زمینه ایجاد کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار