کد خبر: 1011390
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
خلاصه داستان «بچه زرنگ» اولین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، منتشر شد.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی فیلم، خلاصه داستان انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» که محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کمپانی هنرپویا است به این شرح است:
"محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش، به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است... "
گفتنی است «بچه‌زرنگ» که اولین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، توسط مجموعه «هنرپویا» در دست ساخت است، مجموعه‌ای که تا امروز تجربه ساخت و عرضه فیلم‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران، در کارنامه خود دارد.
به گزارش روابط عمومی هنرپویا، هرچند اولویت محتوایی «بچه زرنگ» برای مخاطبان کودک و نوجوان طراحی شده است، اما پیش بینی می‌شود خانواده‌ها و مخاطبان حرفه‌ای سینمای ایران نیز از این انیمیشن سینمایی استقبال کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار