کد خبر: 1007916
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
تهیه کننده و کارگردان سریال «سرباز» با توجیهات عجیب شامل اینکه این سریال در آینده مخاطبش را پیدا می‌کند و تعداد مخاطب مسئله مهمی نیست، نمایندگان رسانه‌ها را غافلگیر کردند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: تهیه کننده سریال «سرباز» در نشست خبری این سریال با اشاره به اینکه تلویزیون سریال خوب و بد می‌سازد، در پاسخ به برخی انتقادات پیرامون عدم توفیق لازم در جذب مخاطب تلویزیونی می‌گوید: «نگاه و تعداد مخاطب فقط باعث نمی‌شود که بگوییم سریال خوب است یا خیر!»

این در حالی است که مهم‌ترین اهداف ساخت سریال‌های تلویزیونی فرهنگ‌سازی است و اگر یک سریال بیننده نداشته باشد، به طور عادی اثرگذار هم نیست.

در بخشی دیگر هادی مقدم‌دوست نویسنده و کارگردان سریال عنوان کرد: محتوای سریال سرباز بر پایه خدمت و مرحله بعد سربازی بود، در عین حال نمایش تغییر و تحولات و ارتقای درونی آدم‌های سریال و به‌خصوص دو شخصیت اصلی آن به عنوان نقش‌های اصلی زن و مردی را داشتیم که با هم متفاوت بودند، اما طی دوران ماقبل سربازی و در بخشی از دوران سربازی باید یکی می‌شدند. وی ادامه داد: این‌ها در کنار سایر نقش‌های فرعی مجموعه‌ای جذاب را به تماشا می‌گذاشتند، من معتقدم جنس این دگرگونی‌ها عموماً ریشه در درون هر یک از افراد داشت. طولانی شدن این سریال عوامل متعددی داشت که یکی از آن‌ها مدت‌زمان خدمت سربازی است، دوران خدمت سربازی دو سال است و به همین دلیل اتمام سریع این بخش در سریال درست نبود. وقتی پسر‌ها سربازی می‌روند در آن زندگی می‌کنند. ما به این فکر بودیم که زندگی در سربازی دوران پربار و پربرکتی باشد. می‌شود این دو سال را به تباهی گذراند، اما می‌شود از آن استفاده هم کرد. این کارگردان سینما و تلویزیون در رابطه با علت زیاد شدن قسمت‌های سریال سرباز اظهار داشت: غالباً فیلمنامه چند قسمت بیشتر می‌شود و غیر از آن حین کار بخش‌های دیگری هم به متن اضافه شد. در ادامه این نشست محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سریال سرباز گفت: تلویزیون سریال خوب و بد می‌سازد. نگاه و تعداد مخاطب فقط باعث نمی‌شود که بگوییم سریال خوب است یا خیر. هر سریالی یک ساختار و مخاطبی دارد و برای یک جریانی ساخته شده است. این سریال حتماً باید از شبکه ۳ پخش می‌شد چراکه درباره جوانان و سربازی است. این سریال قابل استفاده و محصول فرهنگی است و در هر بار پخش می‌توان از آن بهره برد. برای سکانس به سکانس سریال فکر شده است. همه اتفاقاتی که برای سریال افتاد، سهم ما سازنده‌ها نیست و تصمیمات مدیران سازمان نیز دخیل است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
عبد خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
ما که پس از دیدن چند قسمت از سریال « سرباز » از دیدن بقیه سریال سربازدیم.
عبد خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
ما که پس از دیدن چند قسمت از سریال « سرباز » از دیدن بقیه سریال سربازدیم.
سهیلا
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
0
سریال خسته کننده ای بود
ولی اینکه افکار افراد از زبان شخص دیگری نقل می‌شد جالب بود
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
0
0
این سریال بسیار خوب بود اگر نقش یلدا به یک بازیگر خوب سپرده می شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار