کد خبر: 1007653
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اگرچه شهید نسیم افغان خانواده‌ای ندارد، اما امروز به خانه دوم خود یعنی ایران اسلامی بازگشت.
سرویس ایثار و مقاومت جوان آنلاین: سردار سید محمد باقرزاده امروز در حاشیه آئین ورود پیکر طیبه ۱۹۲ شهید دفاع مقدس به کشور در گفتگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: صبح امروز پیکر پاک و مطهر ۱۹۲ شهید دفاع مقدس از طریق مرز شلمچه وارد کشور شد.

وی ادامه داد: این شهدای والامقام مربوط به عملیات والفجر مقدماتی، والفجر یک، رمضان، خیبر، بدر، کربلای ۴، کربلای ۵، تک دشمن و بیت‌المقدس ۷ هستند.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: در کنار پیکر این شهدای عزیز، پیکر برادر مجاهد و مهاجر ما شهید نسیم افغان نیز حضور دارد. این شهید عزیز فداکارانه در جنگ حماسه خلق کرد و اکنون در فضای طوفان‌زده فتنه‌ها به کشور بازگشت.

باقرزاده عنوان کرد: بر اساس نقلی که شده خانواده این شهید والامقام در افغانستان با بمباران شوروی سابق به شهادت رسیده بودند و اگرچه شهید نسیم افغان خانواده‌ای ندارد، اما امروز به خانه دوم خود یعنی ایران اسلامی بازگشت.

وی تاکید کرد: این شهید نماد و نمونه‌ای از دیگر شهدای ملت مجاهد و بزرگ افغانستان است که در راه مقاومت همراه ملت ایران بودند و هستند.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: زمان تشییع و تدفین این شهدای والامقام و این شهید افغان متعاقبا اعلام خواهد شد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار