کد خبر: 1001428
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» در اولین روز‌های ماه مبارک رمضان از تازه‌ترین طرح دیوارنگاره خود در میدان ولیعصر (عج) رونمایی کرد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش مهر، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و همراهی مردم کشورمان برای گره‌گشایی از یکدیگر از جدیدترین طرح دیوار‌نگاره میدان ولیعصر (عج) با هشتگ «ایران همدل» رونمایی شد. این دیوارنگاره بر همراهی مردم کشورمان برای گره‌گشایی از یکدیگر در طرح‌های خداپسندانه همچون رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تأکید دارد. ایده‌پردازی، عکاسی و طراحی این اثر را محمد تقی‌پور برعهده داشته و شعار این دیوارنگاره (با محبت سفره‌ای خالی نیست) انتخاب پوریا سرابی است. این دیوارنگاره طی روز‌های اخیر با عنوان «با محبت سفره‌ای خالی نیست» در میدان ولیعصر پیش روی شهروندان قرار گرفته است.

دیوارنگاره‌های میدان ولیعصر (عج) دو سالی است که با طراحی خانه طراحان انقلاب اسلامی در این میدان نصب می‌شود و مورد توجه و استقبال مردم و رهگذران قرار گرفته است.

مضامین گرافیکی این طرح‌ها مسائل روز را دربرمی‌گیرد و روی مسائل ملی و مناسبتی تأکید ویژه‌ای دارد.

تأکید روی وحدت ملی، مقاومت اسلامی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی از جمله مضامینی است که در طراحی این دیوارنگاره مورد توجه قرار می‌گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار