کد خبر: 1000960
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
معاون صدا خبر داد
معاون صدای سازمان صداوسیما از راه‌اندازی اولین برنامه استعدادیابی در رادیو با عنوان «عصر صدا» خبر داد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: حمید شاه‌آبادی معاون صدا با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی که قرار است طی چند ماه آینده در رادیو عملی شود به مهر گفت: طرحی را داریم که حدود یک سال است تیمی روی آن کار می‌کند و شاید در چند شبکه مطرح بود تا اینکه در شبکه جوان در دست عملیاتی شدن قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این طرح که جزو برنامه‌های ما در سال ۹۹ است، مسابقه‌ای به نام «عصر صدا» است که با استفاده از یک اپلیکیشن انجام می‌شود. ما اکنون در حال طراحی این اپلیکیشن هستیم و قرار است تمام حوزه‌های مرتبط با استندآپ کمدی، خوانندگی، آکاپلا، نمایش رادیویی، گویندگی، اجرا و... از طریق این اپلیکیشن فراخوان دهند تا مردم ثبت‌نام کنند.

معاون صدا با اشاره به شناسایی استعداد‌های کشور از طریق این مسابقه عنوان کرد: ما برای آنکه تولیدات صداپایه داشته باشیم باید از استعداد‌های بسیاری که در کشور وجود دارند، بهره بگیریم. تعداد بالای این استعداد‌ها از پادکست‌های بی‌شماری که در کشور تولید می‌شود، مشخص است. جشنواره رادیو در سال گذشته موجب شد جرقه این ایده زده شود و تیمی شکل گرفت. شاه‌آبادی اضافه کرد: امیدواریم این مسابقه که مدل رادیویی آن پیش از این نبوده است به شکل خوبی پیش رود. افراد به صورت پلکانی در این مسابقه بالا می‌روند و جوایز قابل توجهی هم به آن‌ها تعلق می‌گیرد. این مسابقه به نظرم طرحی جامع و کامل است و تاکنون در رادیو نبوده است. شرکت‌کننده‌ها در ۱۰رشته معین می‌توانند حضور یابند و در هر حوزه‌ای همه آن‌ها که اثر می‌فرستند، خودشان هم می‌توانند بخشی از داوران باشند و امتیازدهی کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار