کد خبر: 999870
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت، از پلمب کارگاه تولید اقلام بهداشتی غیرمجاز در غرب تهران خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ مهدی تاجیک، گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در حوالی اتوبان قدیم تهران-کرج با راه اندازی کارگاهی در حال تولید اقلام بهداشتی غیر مجاز است و همچنین مقادیر فراوانی مواد ضدعفونی کننده در این مکان دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور تیمی از مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هویت مالک کارگاه و نشانی دقیق کارگاه در تحقیقات پلیسی به دست آمد، افزود: با تأیید صحت خبر روز گذشته سوم اردیبهشت ماه مأموران پایگاه چهارم این پلیس با هماهنگی‌های قضائی به کارگاه مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی مالک آن را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه مالک کارگاه عاجز از ارائه هر گونه مدارک و مجوز‌های قانونی در خصوص تولید اقلام بهداشتی بود، گفت: در بازرسی از این کارگاه علاوه بر تجهیزات تولیدی، ۷۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده احتکار شده کشف شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: کارگاه تولیدی با دستور قضائی پلمب و متهم به دادسرا معرفی شد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار