کد خبر: 994839
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل:
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل گفت: در راستای مقابله با شیوع کرونا جهادگران بسیج سارندگی تمامی اماکن عمومی و معابر سطح شهرستان اصلاندوز مغان را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ حسین حسین‌زاده در بازدید از عملیات ضدعفونی معابر شهر اصلاندوز اظهار داشت: نیروهای سپاه و بسیج همچون بحران‌های دیگری امروز نیز در بحث بحران کرونا نیز با آمادگی کامل پا به عرصه مقابله و کنترل بیماری ویروسی کرونا گذاشته است.

وی از گندزدایی تمامی معابر شهرستان اصلاندوز خبر داد و افزود: در راستای مقابله با شیوع کرونا جهادگران بسیج سارندگی تمامی اماکن عمومی و معابر سطح شهرستان اصلاندوز مغان را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

حسین‌زاده با بیان اینکه عملیات گندزدایی شهرستان اصلاندوز با همکاری فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت شهرستان انجام می‌شود تصریح کرد‌: عملیات گندزدایی تمامی اماکن عمومی و معابر شهرستان اصلاندوز از جمله کوچه‌ها، معابر، خیابان‌ها، وسایل نقلیه، مساجد، مدارس، مغازه‌ها و محلات با همکاری فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت شهرستان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه بسیج در مناطق عشایری استان اردبیل بیان کرد: از لحظات اول ورود ویروس کرونا به استان اقدامات پیشگیرانه بسیج در مناطق عشایری استان اردبیل آغاز شده است که مهم‌ترین آن‌ها توزیع اقلام بهداشتی است.

وی اظهار کرد: با مشارکت سپاه ناحیه عشایری، کمیته امداد خمینی(ره) و خیرین شهرستان 300 بسته رایگان بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا در بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شهرستان اصلاندوز توزیع شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر