کد خبر: 994190
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
سخنگوی کمیسیون بهداشت:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی بین وزارت‌خانه‌های مختلف و نهاد‌های دولتی وجود ندارد و صحبت‌های گفته‌شده در خصوص نظارت با آنچه در بازار دیده می‌شود متناقض است.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: اکبر ترکی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم‌نظارت صحیح بر توزیع اقلام پیشگیری از بیماری کرونا اظهار داشت: متأسفانه کمبود ماسک و مواد ضدعفونی بین مردم و مراکز بهداشتی و درمانی وجود دارد و از طرفی هم به‌نظر می‌رسد که وزارت صمت و تعزیرات حکومتی در امر نظارت کوتاهی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نظارت کافی و عالی وجود ندارد، گفت: در این وضعیتی که مردم نیازمند ابتدایی‌ترین ابزار پیشگیری از بیماری برای حفظ سلامت و جانشان هستند، یک سری افراد محتکر و سوءاستفاده‌گر به میدان آمده‌اند و ما شاهد برخورد جدی از طرف دولت و واحد‌های نظارتی نیستیم.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ناهماهنگی بین وزارتخانه‌های مختلف و نهاد‌های دولتی وجود دارد که کسی هم خیلی پاسخگو نیست و وزیر بهداشت هم از این قضیه به‌شدت گله‌مند است و با توجه به شیوع این بیماری مشکلات و نگرانی بیشتری گریبان‌گیر مردم می‌شود.

وی افزود: حتی خیّرینی هستند که ماسک و مواد ضدعفونی را خریداری می‌کنند و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند، اما این اقلام با مشکلاتی که وجود دارد یا اصلاً پیدا نمی‌شود و یا با قیمت‌های متفاوت به فروش می‎ رسد.

ترکی صحبت‌های گفته‌شده در خصوص نظارت را با آنچه در بازار دیده می‌شود متناقض دانست و اضافه کرد: کمبود‌ها همچنان با بررسی‌ها و تماس‌هایی که گرفته شده، وجود دارد و دولت باید پاسخگو باشد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار